dzień dobry

1. Data: 2002-06-10 11:30:00

Temat: dzień dobry
Od: "Iwona Rogowska Widacka" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzień dobry wszystkim.
To ja nowa grupowiczka, wiecznie myśląca o zrzuceniu "paru" kilogramów,
załamana swoimi porażkami, poszukuje wsparcia. Też myślałam o diecie
Cambridge... ale gdzie można przeczytać o jej skutkach ubocznych i wszystko
to o czym piszecie do Topi - Agnieszki?

Jako wkupne podsyłam dietę przedszkolaka, którą wzięłam z listy
pl.soc.dzieci - bardzo mi się podoba. Mam nadzieję, że tego jeszcze nie
znacie. Przepraszam ale to jest trochę długie, dobrze za to gimnastykuje
mięsnie brzucha.

Nowa DIETA CUD ZWANA DIETĄ PRZEDSZKOLAKÓW
Prawdopodobnie zwrocilas/les uwage na fakt, ze wiekszosc dwulatkow jest
szczupla.
Teraz przepis na ich sukces w tej dziedzinie staje sie dostepny dla
wszystkich w tej oto nowej
diecie. Wskazana jest konsultacja z lekarzem przed jej rozpoczeciem, w
przeciwnym przypadku, bedziesz musiala sie z nim zobaczyc po jej
zakonczeniu... tak czy inaczej.
Powodzenia!

DZIEN PIERWSZY
Sniadanie: Jajecznica z jednego jajka, jedna grzanka z dzemem z winogron.
Zjedz dwa kesy jajecznicy, przy pomocy palcow, zrzuc reszte na podloge.
Jeden raz ugryz grzanke, nastepnie rozsmaruj dzem po swojej twarzy i
obrusie. Drugie Sniadanie: Cztery woskowe kredki (dowolnego koloru), garsc
ziemniaczanych czipsow, i szklanka mleka (3 lyki tylko, reszte prosze
rozlac) Obiad: Suchy patyk, dwie groszowki i jedna zlotowke, cztery lyki
rozgazowanego Sprite. Zagryzka przed snem: Rzuc grzanke na podloge w
kuchni.

DZIEN DRUGI
Sniadanie: Podnies z podlogi wczorajsza, wyschnieta grzanke i zjedz ja.
Wypij pol butelki wyciagu z wanilii albo jedna buteleczke farbki do
kolorowania jedzenia. Drugie Sniadanie: Polowe szminki w jaskrawym rozowym
kolorze i garsc suchego psiego jedzenia, jedna kostke lodu, jesli masz na
to ochote. Popoludniowa przekaska: Liz tak dlugo lizaka az sie zrobi
klejacy, zabierz na dwor, upusc do piasku. Podnies i liz tak dlugo az
zrobi
sie czysty. Wtedy wnies go do domu z powrotem i upusc na dywan. Obiad:
Maly
kamyk, albo nie ugotowane ziarnko grochu, wepchnij do lewej dziurki w
nosie.
Wylej sok z winogron na ubite ziemniaki, zjedz lyzeczka.

DZIEN TRZECI
Sniadanie: Dwa nalesniki z duza iloscia syropu, zjedz jeden palcami,
wetrzyj syrop we wlosy. Szklanka mleka, wypij polowe, wloz drugiego
nalesnika do reszty mleka w szklance. Po sniadaniu, podnies wczorajszego
lizaka z dywanu i zliz wloski, poloz na siedzeniu najlepszego wyscielanego
krzesla. Drugie sniadanie: 3 zapalki, kanapke z maslem orzechowym i
dzemem.
Wypluj kilka gryzow na podloge. Wylej szklanke mleka na stol i wypij
chlipiac. Obiad: Miseczka lodow, garsc czipsow, troche czerwonego ponczu.
Sprobuj wysmiac troche ponczu przez z nos jesli dasz rade.

OSTATNI DZIEN
Sniadanie: Cwiartke tubki z pasta do zebow (jakiegokolwiek smaku),kawalek
mydla, oliwke szklanke mleka do miseczki z platkami kukurydzianymi, dodaj
pol szklanki cukru. Gdy platki zmiekna, wypij mleko a reszta nakarm psa.
Drugie sniadanie: Zjedz okruszki chleba z podlogi w kuchni i dywanu w
pokoju goscinnym. Znajdz lizaka i zjedz go do konca. Obiad: Poloz
spaghetti
na grzbiecie psa, wloz klopsy miesne do uszu. Wloz budyn do soku i wyssij
przez rurke.

2. Data: 2002-06-10 12:26:31

Temat: Re: dzień dobry
Od: "MonikaK" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sliczne
W kazdym razie swietnie dziala na miesnie brzuszka, bo 'umrzylam' ze smiechu
Pozdrawiam serdecznie, Monika

3. Data: 2002-06-10 15:29:09

Od: "Mangha de Luxe" <R...@W...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo dobra dieta! Lubię lizaki!

--
mangha

Smile. Or simply: ivory.
Good night. Plug disconnected.
Some flowers in the first month
Then just: Earth.

4. Data: 2002-06-14 11:13:41

Od: SzNYCeL <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwona Rogowska Widacka wrote:
> [...]
> Maly
> kamyk, albo nie ugotowane ziarnko grochu, wepchnij do lewej dziurki w

... dobra dieta nie jest zla, calkiem niezle mi idzie ale mam pytanie co
do dnia trzeciego jak sie wyciaga groch z nosa bo troche boli :)

SzNYC

Callanetics - kaseta
Kasza
porcelanowa cera a dieta...