dziennik zajęć terapii pedagogicznej

1. Data: 2003-08-16 08:05:28

Temat: dziennik zajęć terapii pedagogicznej
Od: "news.onet.pl" <D...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam i od razu mam pytanie. Czy istnieją konkretne wymogi dotyczące
konstrukcji dziennika terapii pedagogicznej (dawniej reedukacji) oprócz tych
dotyczących danych osobowych uczniów. Może jest przepis regulujacy "wygląd
"takiego dokumentu. Do tej pory korzystałam z Dziennika Zajęć pozalekcyjnych
i Dodatkowych, ale sie nie sprawdził, Dziennik Pedagoga i Psychologa -
odpada ze względu na brak miejsca na diagnozę i program dla dziecka lub
grupy. Dziennik taki jaki by mi odpowiadał nawet wymyśliłam , ale chyba go
trzeba jakoś zalegalizować lub przynajmniej podeprzeć się przepisem. Liczę
na pomoc w tym względzie. Iza

2. Data: 2003-08-17 08:23:00

Temat: Re: dziennik zajęć terapii pedagogicznej
Od: Anka <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik news.onet.pl napisał:
> [...]
> trzeba jakoś zalegalizować lub przynajmniej podeprzeć się przepisem. Liczę

ja co roku biorę duzy zeszyt a4 i to uważam za swój dziennik (tam
wpisuję wszystkie zajęcia prowadzone przez siebie (pedagogiczne i
logopedyczne) i w zależności od potrzeb rysuje sobie różne rubryki), z
tego co wiem to pozostali nauczyciele prowadzący jakieś dodatkowe
zajęcia (pozalekcyjne czy wyrównawcze) dostają zeszyty od pani dyrektor
i robia tak samo (dzienniki zajęć pozalekcyjnych i dodatkowych właściwie
nie są używane)

Prawo
'Technika informacyjna' na poziomie liceum profilowanego / technikum
Pomóż głodnym dzieciom!
studia informatyczne w Łodzi
moje pierwszaki