dzienny zuzycie energii

1. Data: 2004-03-16 11:29:02

Temat: dzienny zuzycie energii
Od: "Niedzwiedz" <m...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich :)

Mam pytanie ile srednio potrzebuje człowiek kalorii dziennie
przyjmijmy ze pracuje w biurze , spaceruje 20 min dziennie i wazy 100kg ?

bo tak narazie to mi wychodzie ze ze 2500 kalorii ale to chyba za duzo ?
co o tym sadzicie :)

--
Niedzwiedz.
( )','' ,' ( ) VT250 - 83 - Piękna była

2. Data: 2004-03-16 13:28:54

Temat: Re: dzienny zuzycie energii
Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Niedzwiedz w wiadomości news:c36oq9$1b4k$1@news.atman.pl pisze:

> Mam pytanie ile srednio potrzebuje człowiek kalorii dziennie
> przyjmijmy ze pracuje w biurze , spaceruje 20 min dziennie i wazy
> 100kg ?

Podaj wiek, plec rozumiem ze M. Biuro 8 godzin dziennie? W wolnej chwili
wylicze Ci z tabel wydatek.

3. Data: 2004-03-16 13:37:43

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Marcin 'Cooler' Kuliński w wiadomości news:c36vco$4p$1@inews.gazeta.pl
pisze:

> Podaj wiek, plec rozumiem ze M. Biuro 8 godzin dziennie? W wolnej
> chwili wylicze Ci z tabel wydatek.

Aaa, wzrost jeszcze.

4. Data: 2004-03-16 14:35:30

Od: "Niedzwiedz" <m...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:c36vt8$23p$1@inews.gazeta.pl...
> Marcin 'Cooler' Kuliński w wiadomości news:c36vco$4p$1@inews.gazeta.pl

> Aaa, wzrost jeszcze.

na dzis 116 kg, wzrost 192, biuro 8 godzin wiek 26 lat
dzienne wedrowki 20 min
w domu siedzenie przed tv czyli po pracy :)
rano cwiczenia powiedzmy 5 min jakies brzuszki itp.

a masz takie tabele ??? moze sam policze był bym wdzieczny jak bym dostał :)

5. Data: 2004-03-17 09:35:03

Od: "nowac" <g...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rano cwiczenia powiedzmy 5 min jakies brzuszki itp.
>
> a masz takie tabele ??? moze sam policze był bym wdzieczny jak bym dostał
:)

Nie wiem czy te tabele uwzgledniaja wage nalezna.
Przeciez tkanke tluszczowa wyklucza sie od zuzycia energi. Np przy
podstawowym zapotrzebowaniu na energie(tzw spoczynkowym) wage rzeczywista
bierze sie b. rzadko (chyba ze skorygowana wspolczynnikiem)

6. Data: 2004-03-17 21:06:31

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Kaja Puto w wiadomości news:c3adef$fnn$1@nemesis.news.tpi.pl pisze:

> a ja tez chce tabele :))

Nie dam, w ksiazkach mam. Moze niedlugo uruchomie narzedzie online, z pomoca
ktorego kazdy oszacuje sobie swoja podstawowa przemiane materii.

7. Data: 2004-03-17 21:43:45

Od: Kaja Puto <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marcin 'Cooler' Kuliński napisał:

> Aaa, wzrost jeszcze.

a ja tez chce tabele :))

--
Kaja "kamjutka" Puto (InLoveWithAxlRose)
gg:432152 k...@o...pl

8. Data: 2004-03-17 21:49:14

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Niedzwiedz w wiadomości news:c373np$233b$1@news.atman.pl pisze:

> na dzis 116 kg, wzrost 192,

Mam nadzieje, ze robisz cos w kierunku walki z otyloscia? Masz BMI > 30.

> biuro 8 godzin wiek 26 lat
> dzienne wedrowki 20 min
> w domu siedzenie przed tv czyli po pracy :)
> rano cwiczenia powiedzmy 5 min jakies brzuszki itp.

PPM wg tabel Benedicta i Harrisa ~2450 kcal/dobe, razem z czynnosciowa
przemiana materii bedzie okolo 3000 kcal (aktywnosc fizyczna do pominiecia:
20 minut spaceru to raptem wydatek 50 kcal). Teoretycznie przy odchudzaniu
nie powinienes schodzic z podaza kalorii ponizej PPM, ale... na twoim
miejscu sprobowalbym jakiejs zrownowazonej diety dajacej 2000 kcal.

9. Data: 2004-03-17 21:54:21

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

nowac w wiadomości news:c3968i$djc$1@nemesis.news.tpi.pl pisze:

> Nie wiem czy te tabele uwzgledniaja wage nalezna.
> Przeciez tkanke tluszczowa wyklucza sie od zuzycia energi.

Dlaczego? Z jednej strony faktycznie im wiecej tkanki tluszczowej, tym
stosunkowo mniej miesni, ktorych udzial w podst. przemianie materii to co
najmniej 1/3, z drugiej strony jednak im wieksza rzeczywista masa ciala, tym
wiecej energii miesnie zuzywaja do jej przemieszczania, nawet podczas
trywialnego procesu oddychania.

10. Data: 2004-03-18 07:39:35

Od: "Niedzwiedz" <m...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

itp.

> PPM wg tabel Benedicta i Harrisa ~2450 kcal/dobe,

To by sie zgadzało :)
te 116 kg to i tak niezle niedawno było 128kg :)
obecnie jem ok 1100-1500 kcal/doba :)

Leczenie przerostu drożdży w organiźmie .
Re: hdl, ldl, problem.
L-karnityna? Jak to dziala?
POD ROZWAGĘ
POD ROZWAGĘ