dziewczyna urodzona 2.I lub 22.VI 1984r.

1. Data: 2004-12-13 00:47:49

Temat: dziewczyna urodzona 2.I lub 22.VI 1984r.
Od: "kurzy" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

jeśli jest ktoś taki na grupie, to proszę o odezwanie się :)

pozdro

Kurzy

1. Data: 2004-12-14 14:49:29

Temat: Re: dziewczyna urodzona 2.I lub 22.VI 1984r.
Od: "path loss model" <k...@g...dis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kurzy" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> dziewczyna urodzona 2.I lub 22.VI 1984r.
> jeśli jest ktoś taki na grupie, to proszę o odezwanie się :)

wrozka wyczytala ci w gwiazdach, ze wtedy urodzila sie twoja zyciowa milosc?

.plm

1. Data: 2004-12-14 19:28:45

Od: "tłiti" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wrozka wyczytala ci w gwiazdach, ze wtedy urodzila sie twoja zyciowa milosc?
>
> .plm

nie, dopasowałem sobie biorytmy. porównaj sobie jeśli chcesz w jakimś
programie do biorytmów (z opcją porównywania biorytmów) np. Twoje biorytmy,
biorytmy Twojej mamy, taty i jakiejś osoby, której nie lubisz. można dojść do
ciekawych wniosków.
metoda może mało naukowa (chodziż bada się przecież rytm czuwania, rytm dobowy
itp., a słyszałem, że w stanach coraz częściej firmy dobierają w ten sposób
pracowników. ponoć robi to nawet NASA wysyłając kosmonautów, co w zasadzie
byłoby logiczne gdy pare osób ma spędzić ze sobą dłuższy czas w ciasnej
kabinie).
nie nastawiam się, że to będzie "życiowa miłość", traktuję to raczej jako
ciekawostkę. ciekawi mnie czy rzeczywiście ta osoba "ma taki sam biorytm" i
jak to wygląda w rzeczywistości.
znalazłem już kilka takich osób i zaobserwowałem bardzo intrygujące rzeczy,
ale ostatnio ustawa o ochronie danych osobowych utrudniła mi poszukiwania.

pozdro

Tłiti

Choinka grupy pl.sci.psychologia
Cos dla nas!