prosze o jedna podpowiedz

11. Data: 2005-05-11 13:04:39

Temat: Re: dziwna odpowiedz?
Od: "Iza" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <e...@w...gdansk.pl> napisał w wiadomości
news:024b.00000127.4281b0e1@newsgate.onet.pl...
> 1,75 lub nawet mniejsze i najwyzej kupie ciensza nitke. Czy maxi lun
> Monika sa
> ciensze ?

Od katki tak. Polecam Maxi ma ładny połysk i jest bardziej skręcona. A
szydełko najlepiej dobierz próbując w pasmanterii jak ci się robi, ja zawsze
tak robię. Iza

12. Data: 2005-05-11 14:09:35

Od: "Lori" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik <e...@w...gdansk.pl> napisał w wiadomości
hmm Katki nie znam ale Maxi jest rzeczywiście ciensza od Moniki i ma
piękniejszy połysk ...Tylko czy biorąc cieńszą nitkę i cieńsze szydełko zgodzą
się obwody...? Pewnie trzeba będzie pokombinować po swojemu- żeby na swój
rozmiar utrafić .
Któraś z dziewczyn robiła już tę bluzkę , może się ktoś odezwie , kto ma
doświadczenie. Cos mi się przypomina , że to było w zeszłym roku i było trochę
problemów ..
Lori co chciała doradzić z serca , ale nigdy nie robiła odzieży - a wstyd ,
wstyd straszny zagrzebywać się tylko w bieżnikach , serwetach i firankach.!!!
Pozdrawiam przed burzą :-)

13. Data: 2005-05-12 06:20:17

Temat: Re: maxi kontra monika
Od: "Moolinea" <moolinea@CIACHNIJ_TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
zgodzą
> się obwody...? Pewnie trzeba będzie pokombinować po swojemu- żeby na swój

Ja znów wolę monikę od maxi i ubolewam, że ma mniejszą bazę dostepnych
kolorów. Robilam kiedyś chustę z elementów, z maxi w ciemnozłotym kolorze i
zabrakło mi nici- dokupilam. Nić tego samego koloru, firma ta sama a już w
pasmanterii wyglądała inaczej, no ale nie mając ze sobą robótki na
porównanie, zrzuciłam problem na złą pamieć i światło w pasmanteri(a kolor
chyba mało popularny,bo w tym kolorze w żadnej innej w mieście nie
bylo)...po porównaniu- zonk... Ta którą robiłam na początku była ok,
świecąca, dobrze skręcona, a ta druga bardziej matowa, gorzej skręcona,
bardziej rozciągliwa, do tego stopnia, że na robótce można bylo odróżnic
elementy robione z różnych kłębków :(, rózniły sie połyskiem i rozmiarem.
... I to kolejny dowód na to, żeby lepiej kupić więcej niż za mało i jeśli
nić wygląda dziwnie, choć juz jest przez was sprawdzona i to dobra firma, to
lepiej jej nie kupować. Dodam, że nie byly to jakieś stare wykopaliska
pasmanteri- nić pochodziła z nowej dostawy, pani sprzedawczyni przy mnie
rozpakowywała wór z nićmi.
Tak sie zniechęciłam, że ciuszek leży niedokończony... a jeśli tylko mogę to
wolę zastąpić maxi inną nicią :(
A co do powyższej wypowiedzi, to nie podzielam stwierdzenia, że monika ma
mniejszy połysk i jest w jakiś sposób gorsza. Ta pierwsza maxi którą kupilam
jest taka sama jak monika, natomiast ta druga, szkoda nawet porównywać. A co
do robienia z cienszych nici niż zalecane we wzorzę to zgadzam się, może być
problem z szerokością bluzki i trzeba bedzie kombinować po swojemu.
--
Moolinea
----------------------------

14. Data: 2005-05-16 13:36:57

Od: "Oliwia31" <e...@w...gdansk.pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki za wszystkie odpowiedzi:)
no i zaczelam robic Ariadna i szydelkiem 1,75 i faktycznie wychodzi innaczej
niz w schemacie ...na wysokosc 12 rzedow daje 7 zamiast 10 cm...no i musze
kombinowac:), ale wychodzi ladnie:0

do klientow pasmateri w gdyni
tu jest duzo schematow :)
[OT] wasze prace w waszych domach