dziwne "klucie" w oku

1. Data: 2005-01-05 12:08:28

Temat: dziwne "klucie" w oku
Od: Grzegorz <o...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam , jestem po raz pierwszy na tej grupie i mam taki problem : od
wczoraj czuje dziwne uklucia wewnatrz lewego oka , nie jest to caly czas
ale co jakies kilkadziesiat minut - nagle uklucie i koniec. Nie wiem czy
to zlekcewazyc , czy tez moze to byc cos powaznego ?
Dziekuje z gory za pomoc :)

2. Data: 2005-01-06 19:39:07

Temat: Re: dziwne "klucie" w oku
Od: "Agnes" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiesz co .. mialam kilka m-cy temu taki stan ..w nocy obudzil mnie ból oka
... paranoja jakas pomyslalam ..w zyciu nie bolalo mnie oko ;-) poszlam
nawet na ostry dyzur do szpitala okulistycznego bo bolalo dnia nastepnego i
lzawilo ... okazalo sie ze to jakies male zapalenie rogówki ..ale wiesz co
.. kilka m-cy po tym robilam pantograficzne przeswietlenie szczeki .. przed
leczeniem zebów no i okazalo sie ze nad jedynka mam torbiel, która jak
powiedzial dentysta powodowala bóle oka ..
moze to to? hm..
Uzytkownik "Grzegorz" <o...@k...pl> napisal w wiadomosci

Nerwica?Co robić???
Toksoplazmoza