Re: dziwne kręcenie w głowie ;/

From: -Dorota- <d...@N...polbox.com>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: dziwne kręcenie w głowie ;/
Date: Mon, 19 Feb 2007 22:43:52 +0100

k...@w...pl wrote:
> hej! mam taki problem...,w nocy dość często kręci mi sie w
> głowie..,budze się z tym,a oczy mi sie trzęsą jak po karuzeli.siadam
> wtedy i czekam kiedy mi to przejdzie..,ogladałam w tv ze w czasie snu
> oczy bardzo szybko migoczą...najwyraźniej mam jakies zaburzenia ;/,nie
> wiem co mi jest!!lekarze tez nie wiedzą ;(..a jak to cos bardzo złego?
> Gdy to mam to rano czuje się dosłownie jak po karuzeli,kręci mi sie w
> głowie...chyba wiecie jakie to uczucie.. i co ja mam teraz
> zrobić ?;/,a moze to jest powiązane z tym płynem w
> mózgu...heh,załamka...

Bardzo możliwe, że masz zapalenie błędnika, bądź jakieś inne problemy
związane z błędnikiem - daje to dokładnie takie objawy. Ta karuzela
to prawdopodobnie oczopląs (http://pl.wikipedia.org/wiki/Oczopl%C4%85s)

Radzę jak najszybszą wizytę u dobrego laryngologa, bo następstwa
nieleczonego zapalenia błędnika mogą być nieciekawe (z utratą słuchu
włącznie). Zresztą poczytaj tutaj np:
http://www.emedica.pl/szczeg_choroby.php3?nr=197&typ
=1&nazwa=laryngologia

Dorota Kulas