dziwne objawy...

1. Data: 2005-08-02 06:12:57

Temat: dziwne objawy...
Od: "Extreme" <...@...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Pare dni temu wrocilem z wakacji i od razu po powrocie pojawily sie u mnie
dosc dziwne objawy:
- przed kilka dni bardzo silny bol lydek zawsze rano i mniej wiecej trwajacy
do poludnia (pomimo, ze meczylem ich prawie w ogole! inne miesnie w
porzadku)
- silne uczucie zimna rano i czasem wieczorami (przy ponad 25oC!)
- nieustepliwy, lagodny bol brzucha od kilku dni non-stop (przelewanie sie,
lagodne pobolewanie, takie uczucie jakby cos mi tam siedzialo :P) - dieta
jak najbardziej ok, niczym sie nie moglem struc (nie ma szans), jem glownie
owoce i duzo pije.

Wiem ze moga one na nic nie wskazywac ale dziwi mnie ze pojawily sie nagle,
niemal wszystkie naraz i jeszcze z niczym nie moge ich powiazac - czy to
moze wskazywac na jakas infekcje czy cos?

pozdrawiam i dziekuje z gory za pomoc

2. Data: 2005-08-02 14:28:16

Temat: Re: dziwne objawy...
Od: S...@p...fm szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> niemal wszystkie naraz i jeszcze z niczym nie moge ich powiazac - czy to
> moze wskazywac na jakas infekcje czy cos?

A bierzesz moze tabletki antykoncepcyjne?? bo moja Kobietka ma podobne objawy
ale (tak nam sie wydaje) po tabletkach.

3. Data: 2005-08-03 11:42:41

Od: red <r...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

S...@p...fm wrote:
> A bierzesz moze tabletki antykoncepcyjne?? bo moja Kobietka ma podobne objawy
> ale (tak nam sie wydaje) po tabletkach.

Przeciez to facet, to na cholere mu tablety?

--
_red ____ _ ____ ____ __ _

4. Data: 2005-08-04 17:21:27

Od: "Yawn" <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Extreme" <...@...com> napisał w wiadomości
> [...]
> niemal wszystkie naraz i jeszcze z niczym nie moge ich powiazac - czy to
> moze wskazywac na jakas infekcje czy cos?

Sprawdx sobie ASO (miano antystreptolizyny). Jeśli niedługo wcześniej
przechodziłeś anginę - to może być tzw. gorączka reumatyczna.
Yawn

5. Data: 2005-08-07 07:34:26

Od: CanoE <c...@n...lubie.spamu.org> szukaj wiadomości tego autora

>Pare dni temu wrocilem z wakacji i od razu po powrocie pojawily sie u mnie
>dosc dziwne objawy:

pytanie pierwsze : wracales samolotem? - jesli tak to nalezy zwrocic
uwage wlasnie na te bole lydek pod katem zakrzepicy (tzw syndrom klasy
ekonomicznej)
Pytanie drugie: czy byly to wakacje "oszczedne"?? - tzn obfite w
roznego rodzaju gotowe zupki? bo w takim wypadku moze chodzic po
prostu o brak mikroelementow (zaaplikuj sobie magnez, wapn + jakies
witaminki + mozna dodatkowo na wszelki jakis lakcid np - zeby flore
bakteryjna odbudowac) - rozregulowanie zoladka moze wskazywac wlasnie
na taka przyczyne - zla diete w czasie urlopu

CanoE
Time is on my side

Słodki posmak w ustach po wodzie
Re: Numer statystyczny choroby.