dziwne potrawy

1. Data: 2001-01-06 06:56:25

Temat: Re: dziwne potrawy
Od: "Ania Derejska" <a...@v...ca> szukaj wiadomości tego autora

rena <r...@a...net.pl> wrote in message news:3a576a6a@news.vogel.pl...
> czy spotkaliscie takie potrawy, ktore nie przelknely by wam przez gardlo z
> roznych przyczyn?
>
> mi jakos nie pasuja lody z czerwonej papryki.
>
> moj kolega zas uwielbia jesc kanapki z zoltym serem i dzemem (jedzonymi
> jednoczesnie)

Sama tez tak lubie jesc:-))
Czego chyba nie zjadlabym to kanapki z miesem i dzemem.
A moj kolega je :)). Ale on je wszystko, bigos z kwasna smietana tez....
berk....
Ania

1. Data: 2001-01-06 19:00:28

Od: A...@p...com.pl (Anna Pawłowska-Pojawa) szukaj wiadomości tego autora

Ja też lubie (lubiłam, bo dawno tak nie jadłam) - co w tym dziwnego?
Jak mieszkałam w akademiku, koledzy jedli kiedyś szynke z masłem
czekoladowym - to dopiero musiało być obrzydliwe...
Anka

Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

1. Data: 2001-01-06 19:12:59

Od: s...@b...nih.gov (Agnieszka Szalewska-Palasz) szukaj wiadomości tego autora

>czy spotkaliscie takie potrawy, ktore nie przelknely by wam przez gardlo z
>roznych przyczyn?
>
>mi jakos nie pasuja lody z czerwonej papryki.

a co powiedz na dzem czosnkowy? albo paprykowy wlasnie? probowalam takowy,
i bylo to nad wyraz, hm, interesujace. Nie wiem, czy jest to specjanosc
regionalna, ale takie cudo jak dotychczas jedynie u Amiszow spotkalam..

>moj kolega zas uwielbia jesc kanapki z zoltym serem i dzemem (jedzonymi
>jednoczesnie)

a nie, to mi sie zdarzalo jesc, na obozie, gdzie jedyna rzecza kanapkowa
wlasnie byl serek i dzemik. Po pewnym czasie kombinacja takowa byla
nieunikniona:-)
A ja mam kolezanke, ktora jada kanapki z serkiem czosnkowym (bardzo
czosnkowym) i dzemem truskawkowym. Wszyscy patrza na to z niejaka odraza:-))
>--
>Rena lub Gregor*

uklony
Agnieszka

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

1. Data: 2001-01-06 19:53:49

Od: "Horrendum" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam pozycję "strange food", do ściągnięcia z amazon.com. Generalnie
ejstem odporny, ale dzieci myszy mnie "wcięły".

Z eksperymentó jadłem ostanio semifreddo z gorgonzoli i przerosło to moją
akcpetację. Ale wyłćznie smakowa, obrzydzenia ani do semifreddo, ani do
gorgonzoli nie czuję.

H.

Użytkownik rena <r...@a...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...vogel.pl...

1. Data: 2001-01-06 21:35:27

Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rena" <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości
| czy spotkaliscie takie potrawy, ktore nie przelknely by wam przez gardlo z
| roznych przyczyn?

Marcin Kydryński kiedyś opowiadał, że tylko raz powstrzymał się od spożycia
jadła proponowanego mu przez autochtonów (jest to traktowane b. niekorzystnie).
Była to nalewka polegająca na tym, że do wielkiego słoja ze spirytusem (czy
innym alkoholem) wrzucane było, co popadnie z fauny i flory (w tym: ptaki
wraz z piorami, jakieś węże, szczury...)

| moj kolega zas uwielbia jesc kanapki z zoltym serem i dzemem (jedzonymi
| jednoczesnie)

Ser z dżemem, to i ja jadałem. :-)

--
K o n r a d J. B r y w c z y ń s k i
private velvet animal empty t. v.

1. Data: 2001-01-08 08:11:34

Od: Grzegorz Mucha <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania Derejska wrote:

> Sama tez tak lubie jesc:-))
> Czego chyba nie zjadlabym to kanapki z miesem i dzemem.

Salami+borowki - mniam!!

Mucher

1. Data: 2001-01-08 08:58:57

Od: Anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

Horrendum wrote:

> Polecam pozycję "strange food", do ściągnięcia z amazon.com. Generalnie
> ejstem odporny, ale dzieci myszy mnie "wcięły".

To sie bodajze nazywa "Siedem krzykow", bo one krzyczą......
ale daruje sobie szczegoly.....
Tu i owdzie jest to przysmak.

--
Anna
-- http://mitica.w.interia.pl

1. Data: 2001-01-08 17:01:40

Od: "Ania Derejska" <a...@v...ca> szukaj wiadomości tego autora

> Salami+borowki - mniam!!
>
> Mucher

A co powiesz na salami z czekolodawym mikolajem??
Dzis moja kolezanka w pracy tak sie objadala :)))
Ania

1. Data: 2001-01-08 22:59:39

Od: "T.A.P." <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mój tato twierdzi, że nie ma nic lepszego na kaca jak kiszone ogórki z
miodem. Ble. Będąc mała przy przeziębieniu mama mi serwowała : gorące mleko
z miodem, masłem i czosnkiem. Po wielu latach, dopiero teraz mija mi uraz do
czosnku. Natomiast bardzo lubię cebulę z cukrem, ser biały z cukrem,
kurczaka z miodem, śliwkami, morelami, rodzynkami.

lukier
Sezamki
Infekcja
Re: Czy rosol /wywar/ na miesie jest zdrowy?
co na poprawe humoru? ciacho!!! :)))