dziwne uczucia

1. Data: 2001-08-01 19:36:50

Temat: dziwne uczucia
Od: "Łukasz Kowalski" <k...@f...hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Mam mały (mam nadzieję) problem... od czasu do czasu, najczęściej w pozycji
stojącej, tuż po wstaniu, lub trochę później, odczuwam coś dziwnego... robi
mi się ciemno przed oczami, tak jakby mały zawrót głowy,...
uczucie mija to po ok. 2,3 sekundach... - myślę, że może to być związane z
czasowym niedotlenieniem tylnych płatów mózgu, ale jak się mylę proszę o
sprostowanie... Jest jeszcze jedno, czasami - mniej wicej co jakieś 3,5
tygodni - raczej nie z częstotliwością, odczuwam dziwne kłucie w dolnej
lewej części potylicy... to może być związane z tym pierwszym?

Jestem 17 latkiem, prowadzącym aktywny styl życia (intensywne treningi
siatkówki, piłka nożna, rower), mam 186 cm. wzrostu i niedowagę - ważę 65-70
kg., odżywiam się głównie pokrmami wysokoenergetycznymi - z przewagą białek
roślinnych (z mięs głównie białe). - w dzieciństwie dość odczuwałem zwykłe
bule głowy bez kucia miejscowego.

Z góry dzięki za jakieś informacje
Kowal

2. Data: 2001-08-01 19:43:41

Temat: Re: dziwne uczucia
Od: "Karolina" <k...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc
To pierwsze co opisujesz wyglada na ortostatyczne spadki cisnienia-czyli
chwilowe niedokrwienie mozgu zwiazane z nagla pionizacja ciala.Nie jest to
grozne.Ale poniewaz piszesz o niedowadze i jednostronnym zywieniu zrob sobie
badanie krwi (morfologie i rozmaz) bo mozesz miec anemie z niedoboru zelaza
ktora leczy sie substytucyjne(tzn.podajac preparaty zelaza).Diete musisz
troche urozmaicic bo odzywki proteinowe nie dostarczaja wszystkich mikro i
makroelementow.Badanie krwi nie zaszkodzi.
Pozdrawiam Karolina

Pytanie o stymulacje mięśni???
Bezplatne porady kosmetyczki
Poszukuje leku
Czy toksyna PBDE uwalniana z obudow monitorow, telewizorow, komputerow ma wlasciwosci karcogenne ?
Nieproporcjonalne palce u stop