dziwne uczucie

1. Data: 2004-02-05 15:35:30

Temat: dziwne uczucie
Od: Anka Łazowska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W poniedzialek sie podziebilam - nic powaznego, katar, kaszel, bol glowy.
Dzisiaj juz czuje sie calkiem niezle. Martwi mnie tylko jedna rzecz.
Mianowicie mam dziwne uczucie, zwiazane prawdopodobnie z katarem - zatkane
uszy. Tzn. to jest takie dziwne wrazenie jak po locie samolotem albo
zatkaniu uszu po kapieli. Co to moze byc? Martwic sie i panikowac czy
poczekc jeszcze? Na katar stosuje Oxalin.

Pozdrowienia,
Anka

2. Data: 2004-02-05 18:39:58

Temat: Re: dziwne uczucie
Od: "g ka" <g...@n...polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

Zatkalo sie ujscie gardlowe trabki sluchowej bo sluzowka spuchla.

Nic nie rob. Samo przejdzie. Chyba ze sie dolacza bol uszu - wtedy do
laryngologa.
pozdr
gka

3. Data: 2004-02-05 20:19:00

Od: Hektor <m...@a...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> locie samolotem albo zatkaniu uszu po kapieli. Co to moze byc? Martwic
> sie i panikowac czy poczekc jeszcze? Na katar stosuje Oxalin.

Tez to mam. wrr nic milego ;(

4. Data: 2004-02-05 21:14:59

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mianowicie mam dziwne uczucie, zwiazane prawdopodobnie z katarem - zatkane
> uszy. Tzn. to jest takie dziwne wrazenie jak po locie samolotem albo
> zatkaniu uszu po kapieli. Na katar stosuje Oxalin.

jeśli bardzo ci to przeszkadza, to odstaw oxalin i zastosuj disophrol (tbl;
niektóre osoby mogą się czuc po nim senne)- lepiej sobie radzi z tego typu
dolegliwościami, a kropli do nosa i tak nie należy dlugo stosować

5. Data: 2004-02-05 21:58:29

Od: Anka Łazowska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justy" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> niektóre osoby mogą się czuc po nim senne)- lepiej sobie radzi z tego typu
> dolegliwościami, a kropli do nosa i tak nie należy dlugo stosować

Dzieki, faktycznie troche mi to przeszkadza, tym bardziej, ze pierwszy raz
tak sie czuje. Kropli na razie nie naduzywalam, ale faktycnie chyba sie
przerzuce.

Anka

6. Data: 2004-02-06 09:40:07

Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anka Łazowska" <a...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości

> [...]
> zatkaniu uszu po kapieli. Co to moze byc? Martwic sie i panikowac czy
> poczekc jeszcze? Na katar stosuje Oxalin.

To proste. Kanały w głowie są ze sobą połączone, więc przy katarze,
zwłaszcza gdy mocno wydmuchujesz nos, zatykając na przemian dziórki część
śluzu ze strony zatykanej przedostaje się do zatok i w inne miejsca. Spróbuj
wydmuchiwać nos obiema dziórkami na raz, tak jak to organizm robi naturalnie
podczas kichania. A o oczyszczaniu zatok i wolnych przestrzeni w głowie już
odpowiadałem w temacie "Zatoki- jak rozwiazac problem ??".

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

Ślinianka - Kamica - nadmiar śliny
co zrobic? czekac?
złamana noga-proste pytania
dla osób z chorobami watroby i przewodu pokarmowego
Produkty -- Terapia Magnetyczna --