Dużo free..xxx

11. Data: 2002-12-02 13:51:31

Temat: Re: Duzo free..xxx
Od: "Joanna Huzarska" <a...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oto one:
> http://www.oriland.com/studio/studio.asp

Uparlam sie na dzwoneczek z
http://www.oriland.com/studio/diagram.asp?category=d
ecor&model=bell&name=Chr
istmas%20Bells&creator=Yuri%20Shumakov&date=1%20shee
t%20-%201995
i zzera mnie, ale nie wiem jak z 8 dojsc do 9 :-(((((

Pomocy !!!!
A to dopiero poczatek !!!!
Straszne :-)))))))))))

Asia
P.S. Pomocy !!!!!!!!!!!!

12. Data: 2002-12-02 15:33:46

Temat: Swięta, święta
Od: "Karolajna6" <K...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich serdecznie.
Ponieważ ostatnio miałam wielkie problemy z połączeniem się z Wami i całym
wirtualnym światem (a zapewne szybko się nie skończą owe problemy) dlatego
korzystając z okazji chciałabym już dziś złożyć wszystkim Grupowiczkom i
Grupowiczom (bo wiem, że i tacy nas czytają)zdrowych, pogodnych, radosnych i
rodzinnych świąt Bożego Narodzenia oraz szczęśliwego Nowego Roku (byśmy w nim
mieli dużo czasu na nasze robótki)

Zeby nas mężowie nie przeganiali (od komputera i od robótek), żeby dzieci nam
nie sprawdzały jak wiąże się węzły marynarskie z nitek i żeby słoneczko
pięknie świeciło naszym oczkom na zdrowie, a inne prace same się robiły.
Karolajna
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

13. Data: 2002-12-02 22:32:10

Temat: Re: Dużo free..xxx
Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Alez oczwiscie, kochana! ..i rzucaj wszystkim co popadnie, nie tylko same
> perelki ;-)) a jak ty sie poruszasz po tych stronach? z mapa? ;-)) czy
znasz
> moze japonski? :-))) O, kurcze blady, jak ja niekiedy zazdroszcze
wszystkim
> co maja stale lacze! Tez bym grzebala po roznych dziwnych miejscach ;-))
>
> Pozdrawiam serdecznie
> Irena

Przepraszam ale wrzuce hurtowo po Nowym Roku,zaczal sie grudzien i mam
teraz baaaaaardzo goracy okres w pracy,przygotowuje dzieci muzycznie z
roznych placowek do jaselek,festiwali koled,szyje stroje i robie
kotyliony,jezdzimy,spiewamy ,wystepujemy z dziecmi po domach pogodnej
starosci ,w kosciolach,szkolach i innych miejscach,a komputer i robotki
cierpliwie musza poczekac...... jak co roku w tym okresie:))))
Pozdrooooffffka

Pusia(Bialystok)

14. Data: 2002-12-02 23:01:39

Od: "Ewa Birlet" <fk[spam]@[spam]xs4all.nl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Huzarska wrote:
> [...]
> istmas%20Bells&creator=Yuri%20Shumakov&date=1%20shee
t%20-%201995
> i zzera mnie, ale nie wiem jak z 8 dojsc do 9 :-(((((

Probowalam dzisiaj pare razy wejsc na te strone ale byly jakies problemy
prawdopodobnie z serwerem, ale wlasnie przed chwila udalo mi sie!:-)
Udalo mi sie przejsc z 8 do 9, ale jak przejsc z 9 do 10 to dla mnie
zagadka, hehe, moze powinnysmy ukladac to razem, w momencie gdy jedna z
nas "utknie" to druga jej pomoze. Chialabym Ci pomoc, ale zupelnie nie
wiem jak dobrac slowa zeby przedstwaic to jak najbardziej obrazowo, w
kazdym badz razie zycze wytrwalosci, bo wzorki wygladaja na tej stronie
niesamowicie zachecajaco.
Pozdrawiam.
Ewa :-)

15. Data: 2002-12-03 07:42:02

Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

http://www.siresilme.com/patrones3.htm
http://www.siresilme.com/patrones.htm

Tu jest pare widoczków do sciągnięcia i jeszcze troche drobiazgów

pozdrawiam z Krakowa

16. Data: 2002-12-03 11:55:25

Temat: dzwoneczki bylo: Odp: Duzo free..xxx
Od: "gabi" <g...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ewa Birlet <fk[spam]@[spam]xs4all.nl> w wiadomości do grup dyskus
yjnych napisał:3debe64a$0$140$e...@d...news.xs4all
.nl...

<ciach>

> [...]
> wiem jak dobrac slowa zeby przedstwaic to jak najbardziej obrazowo, w
> kazdym badz razie zycze wytrwalosci, bo wzorki wygladaja na tej stronie

8-9 - nalezy podniesc/podgiac dolne rozki do pozionu 1/2 wysokosci calej fig
ury

9-10 - to co teraz jest 'dolnym rozkiem" nalezy podgiac pod spod (do srodka
dzwoneczka)

10-11 a nastepnie przewrococ figure na 'plecy' i wukonac operacje 5-10 jesz
cze raz potem otrzymuje sie figure 12 :))

a potem to juz 'tylko' wygiac rozki i juz (tyle ze teraz ja sie tu troche p
ogubilam ;))))

pozdrawiam
Gabi

www.mulina.prv.pl

17. Data: 2002-12-05 11:32:43

Temat: Re: dzwoneczki bylo: Odp: Duzo free..xxx
Od: "Joanna Huzarska" <a...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gabi" <g...@r...net> napisał
> a potem to juz 'tylko' wygiac rozki i juz (tyle ze teraz ja sie tu troche
> ogubilam ;))))

A tak !
Paskudna jestem, bo sie nie pochwalilam wczesniej, ze poczynilam ow
dzwoneczek wczesniej juz ! Przyznam szczerze, ze zabawe z kolega z pracy
mielismy niezla, bo siedlismy we dwojke przed monitorem i zawziecie
wyginalismy.... Oczywiscie dzwoneczki zdecydowanie ladniej wygladaja na
obrazku... i chbya nie tylko dlatego, ze wymietoszylismy kartki. Chociaz...
moze... :-)))
Kiedys, gdzies slyszalam, ze papier do tych skladenek jest tez specjalny,
nie taki nasz typowy.

Pozdrawiam
Asia

18. Data: 2002-12-08 12:05:41

Od: "Irene" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna Huzarska" <a...@...pl> schrieb im Newsbeitrag

> Kiedys, gdzies slyszalam, ze papier do tych skladenek jest tez specjalny,
> nie taki nasz typowy.

Ja widzalam taki papier w sprzedazy, tylko nie pamietam gdzie. Jedynie co
pamietam to to ze byl drogi, wiec nie kupilam, no i teraz zaluje,
oczwista...

serdecznie pozdrawiam
Irena (santafox)

anchor-ale sie wkurzylam