ebay-druty bambusowe i nie tylko

21. Data: 2006-03-15 13:41:29

Temat: Re: ebay-druty bambusowe i nie tylko
Od: "y...@g...pl" <y...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

HaNo <z...@n...pl> napisał(a):

> Użytkownik "y...@g...pl " <y...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
> wiadomości news:dv92v3$263$1@inews.gazeta.pl...

=8267678673

22. Data: 2006-03-15 13:54:21

Od: "HaNo" <z...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "y...@g...pl" <y...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
wiadomości news:dv95i9$fgt$1@inews.gazeta.pl...

=8267678673

Ja bym się zastanawiała też nad prostymi, ale i tak nie mam karty i niestety
nie zamówię :-(( , więc czekam na inne chętne! :-))
.... i na ochotniczkę-organizatorkę biegłą w e-bay`u ;-))
Która z Pań się podejmie o zostanie kierownikiem tej wycieczki?;-)))))))
HaNo

23. Data: 2006-03-15 14:31:45

Od: Pat <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

i mamy już odpowiedź, cytuję:

yes, we are selling 15pairs, ( 8 ? per additional item) mean a price
for each additional item (ie. 9+8+8 for 3 items), if you really can
purchase 10 sets, we will quote you the shipping tomorrow

co w wolnym tłumaczeniu oznacza, że cena 0,99 GBP jest za zestaw 15
par. Natomiast koszt wysyłki to 9 funtów za jeden zestaw i 8 funtów za
zestawy kolejne. Piszą też, że jeśli naprawdę chcemy kupić 10 par to
nam jutro przedstawią ofertę cenową na koszty wysyłki - jak mniemam
korzystniejszą niż standardowa.

Ja niestety jutro wyjeżdżam, więc tę sprawę mogę załatwiać dalej
dopiero w poniedziałek - jeśli ktoś chciałby się zająć wcześniej - to
bardzo proszę.

Sprzedawcy na razie odpisuję, że wrócimy do tematu w przyszłym
tygodniu.

pzdr.

Pat
=====
"Szanuj polską kobietę, która zapładnia ducha i daje nowe życie" - 10 przykazań PPN

24. Data: 2006-03-15 14:33:17

Od: Joanna <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pat napisał(a):

> [...]
>
> Ponieważ sprzedający wystawia druty na wszystkich ebayach świata:),
> żeby uniknąć wątpliwości pytam o te, które ma na ebayu brytyjskim:

Jesli cos z tego wyjdzie, to ja bym sie pisala na szydelka...

pozdrawiam
Joanna

25. Data: 2006-03-15 15:27:28

Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

ale cudo znalazłyscie........

poniewaz ja bym tez chciała druty takowe zgłaszam się na "roboczą"
kierowniczkę - moge zrobić liste osób zainteresowanych

niestety nie znma angielskiego ani nie mam karty kredytowej :-(((((( wiec to
jedyne w czym moge pomóc

moja propozycja jest taka:
każdy kto ma ochote na komplet bambusowych drutów niech napisze do mnie na
priv (zgłoszenia tylko z maila, jak zacznę spisywac z grupy to sie pogubię....)

w mialu napiszcie: nick, mail kontaktowy, miasto i ile kompletów chcecie

poczekamy w takim razie do poniedziałku, aż wróci Pat, i wtedy będziemy
działac dalej

co Wy na to????

pozdr
a. (z Poznania)

26. Data: 2006-03-15 15:49:57

Od: " Gosia" <g...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@o...pl napisał(a):

> [...]
>
> w mialu napiszcie: nick, mail kontaktowy, miasto i ile kompletów chcecie
>
> poczekamy w takim razie do poniedziałku, aż wróci Pat, i wtedy będziemy

Wysłałam do Ciebie meila, bo oczywiście jestem chętna :)
GOsia

27. Data: 2006-03-15 15:50:50

Od: "małgorzata " <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

No to piszę na priv :)
małgorzata

28. Data: 2006-03-15 16:14:26

Od: "Ada " <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

wydaje mi sie,ze ta oferta nie dla nas,bo kto da 60 funtow za 15 par
drutow,plus jeszcze koszty przesylki.Bo retailing price znaczy ze to cena
detaliczna.Na ebayu kupi po ok.3dolary pojedyncze kpl lub kilka kpl
http://www.ebay.pl/viItem?ItemId=8267945001
http://www.ebay.pl/viItem?ItemId=8267946707
http://www.ebay.pl/viItem?ItemId=8268443471
http://www.ebay.pl/viItem?ItemId=8268275162
http://glinki.com/?l=o8o2b7

29. Data: 2006-03-15 16:18:14

Od: Pat <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 15 Mar 2006 16:27:28 +0100, a...@o...pl napisał(a):

>ale cudo znalazłyscie........

>poczekamy w takim razie do poniedziałku, aż wróci Pat, i wtedy będziemy
>działac dalej
>
>co Wy na to????

mi pasuje:)

w poniedziałek zobaczymy ile nas jest i rozpoczniemy twarde
negocjacje:)

Aha, rozumiem, że kupujemy druty na żyłce? Bo obawiam się, że jak
zaczniemy komplikować zamówienie i dodawać różne inne produkty to
ciężko bedzie nad transakcją zapanować...

pzdr.

Pat
=====
"Szanuj polską kobietę, która zapładnia ducha i daje nowe życie" - 10 przykazań PPN

30. Data: 2006-03-15 16:23:07

Od: Pat <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 15 Mar 2006 16:14:26 +0000 (UTC), "Ada "
<a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

>wydaje mi sie,ze ta oferta nie dla nas,bo kto da 60 funtow za 15 par
>drutow,plus jeszcze koszty przesylki.Bo retailing price znaczy ze to cena
>detaliczna.Na ebayu kupi po ok.3dolary pojedyncze kpl lub kilka kpl

Hmmm....nie chciałabym się spierać ani podważać Twojej znajomości
języka, ale przecztajj uważnie ofertę na ebayu, potem równie uważnie
naszą dyskusję, a zobaczysz, że potwierdziłyśmy, że chodzi o cenę za
zestaw 15 par drutów.

Nie wiem czemu tak tanio, może sprzedający rąbnął z fabryki, może
kupił na wyprzedaży, faktem jest, że cenę detaliczną podaje, aby
podkreślić, jak u niego jest tanio.

pzdr.

Pat
=====
"Szanuj polską kobietę, która zapładnia ducha i daje nowe życie" - 10 przykazań PPN

I taki jest finał NIESPODZIANKI - przeczytajcie.
Bliźniak
zegary
kupiony schemat Jan Paweł II
ABC - czyli KROK PO KROKU