ebay-druty bambusowe i nie tylko

51. Data: 2006-03-19 23:34:55

Temat: Re: ebay-druty bambusowe - podsumowanie
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 19 Mar 2006 19:12:21 +0100, "Dziunia"
<d...@p...onet.pl> wrote:

>Ja próbowa?am kupi?, ale nie wiem czemu nie mog? licytowa? na
>mi?dzynarodowym eBayu.
>Wi?c ja te? b?d? si? do kogo? ?mia? szeroko.

a jestes zapisana na ebayu?

pierz
K.T. - starannie opakowana

52. Data: 2006-03-20 07:26:11

Od: "Ada " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Raczej zarejestrowana.Można to zrobić na stronie polskiej ebayu,a licytować
na wszystkich http://glinki.com/?l=05oqzb
https://scgi.ebay.pl/ws/eBayISAPI.dll?RegisterEnterI
nfo&ru=http%
3A//www.ebay.pl

53. Data: 2006-03-20 07:41:03

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 20 Mar 2006 07:26:11 +0000 (UTC), "Ada "
<a...@N...gazeta.pl> wrote:

>Raczej zarejestrowana.Można to zrobić na stronie polskiej ebayu,a licytować
> [...]

Aaaa, zapomnialam, ze jest ebay polski (juz patrzylam, ale cos
malo wloczki :P, no i siebie znalazlam i moje przedmioty :P,
hehehe)

a jak z PayPalem? Bo ta od drutow to zdaje sie chce paypala, a
poza tym to wszystko, co sprzedaje jest jako aukcje, jak
negocjowac to trzebaby ostro, bo nie wiadomo, czy te zestawy ida
- na aukcjach- po te 99 pensow, czy nawet 69...ja moje
kupilam/wygralam za troche wiecej...

Pierz
K.T. - starannie opakowana

54. Data: 2006-03-20 08:00:28

Od: "Ada " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> negocjowac to trzebaby ostro, bo nie wiadomo, czy te zestawy ida
> - na aukcjach- po te 99 pensow, czy nawet 69...ja moje

PayPal to najbezpieczniejszy transfer pieniedzy,bo sprzedający "nie widzi"
nr karty,w związku z tym nie ma możliwości jakiegoś "przekrętu".Na ebayu
przestrzegają przed Western Union/nie wiem,czy dobrze napisałam,bo nie znam
tego/,że przez to mozna posyłać tylko do rodziny lub dobrych znajomych.
Druty idą w różnych cenach po 4,6,10 euro.Teraz coraz więcej jest chętnych i
jest po kilku licytujących.

55. Data: 2006-03-20 08:17:46

Od: Pat <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 20 Mar 2006 08:00:28 +0000 (UTC), "Ada "
<a...@N...gazeta.pl> napisał(a):

>Druty idą w różnych cenach po 4,6,10 euro.Teraz coraz więcej jest chętnych i
>jest po kilku licytujących.

Ja już "próbnie" licytuję:) na razie odpukać nikt mnie nie przebił -
generalnie zdaje mi się, że należy licytować w co najmniej kilku
aukcjach, wtedy szanse upolowania po cenie wyjściowej są lepsze.

"Moje" aukcje" kończą się dziś koło północy - jeśli wygram, to czekamy
na wysyłkę i mogę kupować dla kolejnych chętnych.

aha, dostałam listę od Anny Weroniki i widzę, że niektóre z Was
zamówiły sobie spore ilości (nawet po 30 kompletów). Ja się nie
podejmuję kupowania takich ilości, więc musicie nieco ograniczyć swoje
zamówienia:) Myślę, że po 2 komplety na osobę to jest maksimum -
wtedy, zakładając, że jedna kupująca z kartą kupuje dla 5 osób (a na
razie chętnych brak:/), każda musi kupić 10 kompletów - i moim zdaniem
jest to ilość, do której celnicy, zwłaszcza jeśli bedzie licytowana w
2-3 turach, nie powinni się przyczepić.

pzdr.

Pat
=====
"Szanuj polską kobietę, która zapładnia ducha i daje nowe życie" - 10 przykazań PPN

56. Data: 2006-03-20 08:28:45

Od: "Ada " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> aha, dostałam listę od Anny Weroniki i widzę, że niektóre z Was
> zamówiły sobie spore ilości (nawet po 30 kompletów).

A może miały na myśli 2 kpl po 15 par drutów,bo po co komu 30 kpl,/ma 30
drutujących znajomych?/chyba,że na handel.

57. Data: 2006-03-20 08:48:23

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 20 Mar 2006 08:00:28 +0000 (UTC), "Ada "
<a...@N...gazeta.pl> wrote:

> [...]
>Druty idą w różnych cenach po 4,6,10 euro.Teraz coraz więcej jest chętnych i

Ja korzystam z Paypala juz od dawna, puk puk. Co do Western Union
to u nas juz byly programy konsumenckie trabiace o tym, cop
piszesz. poza tym w PayPalu mozna sobei zabezpieczenia wybrac...

no wiec wlasnie - ja w sumie nie jestem pewna, czy Wasze
negocjacje dotycza sprzeadazy poza ebayem po niskiej cenie za to
hurtem, czy dotyczy tylko tego, co jest wystawione czyli de facto
zroznicowane ceny zaleznie od ilosci chetnych

pierz
K.T. - starannie opakowana

58. Data: 2006-03-20 08:50:31

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 20 Mar 2006 08:28:45 +0000 (UTC), "Ada "
<a...@N...gazeta.pl> wrote:

>A może miały na myśli 2 kpl po 15 par drutów,bo po co komu 30 kpl,/ma 30
>drutujących znajomych?/chyba,że na handel.

ja to bym zalozyla sklep, ale jak znam zycie ode mnie nikt nie
kupi i skonczy sie tym, ze porozdaje :P ma ktos tu talenta? :)

Pierz
K.T. - starannie opakowana

59. Data: 2006-03-20 08:58:10

Od: Pat <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 20 Mar 2006 08:48:23 +0000, Krysia Thompson
<K...@h...fsnet.co.uk> napisał(a):

> [...]
>hurtem, czy dotyczy tylko tego, co jest wystawione czyli de facto
>zroznicowane ceny zaleznie od ilosci chetnych

gwoli wyjaśnienia, bo wątek znowu dryfuje na pobocza:

ja licytuję w kilku aukcjach i kupuję indywidualnie każdy komplet
osobno, po czym zamierzam korzystać z tego, co na stronie pisze
sprzedająca, czyli zniżki 1EUR/GBP/USD za kolejne pakiety - tak jest
najprościej i najbezpieczniej. Kupuję wyłącznie przez Ebay i Paypala,
bo nie chcę handlować z Chińczykami, którzy generalnie są dość trudni,
poza oficjalnym serwisem.

pzdr.

Pat
=====
"Szanuj polską kobietę, która zapładnia ducha i daje nowe życie" - 10 przykazań PPN

60. Data: 2006-03-20 09:48:11

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>=====
>"Szanuj polską kobietę, która zapładnia ducha i daje nowe życie" - 10 przykazań PPN

Tak chyba najrozsadniej. Ament :)

Pierz
K.T. - starannie opakowana

I taki jest finał NIESPODZIANKI - przeczytajcie.
Bliźniak
zegary
kupiony schemat Jan Paweł II
ABC - czyli KROK PO KROKU