ebola szczepiona

1. Data: 2014-08-03 20:00:16

Temat: ebola szczepiona
Od: "Ghost" <h...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakim cudem "amerykański naukowcy" maja prawie gotową szczepionkę w
sytuacji, gdy rozwija się epidemia? Akurat teraz? Skąd taki świetny timing?

Czy to aby nie jest marketing doprowadzony do granicy wszelakiej?

2. Data: 2014-08-03 20:07:17

Temat: Re: ebola szczepiona
Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Dnia pięknego Sun, 03 Aug 2014 20:00:16 +0200 osobnik zwany Ghost napisał:

> Jakim cudem "amerykański naukowcy" maja prawie gotową szczepionkę w
> sytuacji, gdy rozwija się epidemia? Akurat teraz? Skąd taki świetny
> timing?

a to ta epidemia kiedykolwiek wygasła?

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

3. Data: 2014-08-03 20:09:21

Od: rAzor <a...@r...strikesbaaack.nsa> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-08-03 20:00, Użytkownik - Ghost napisał::
> Jakim cudem "amerykański naukowcy" maja prawie gotową szczepionkę w
> sytuacji, gdy rozwija się epidemia? Akurat teraz? Skąd taki świetny
> timing?

"timing"? Co to jest "timing"?

> Czy to aby nie jest marketing doprowadzony do granicy wszelakiej?

Nie, to jest graniczing pod wpływem łomżingu w łebingu.
Po polsku: spierdalaj.

4. Data: 2014-08-03 22:50:04

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ghost
Bo zawsze jak się tworzy broń biologiczną to odrazu antydotum. Baranie.

5. Data: 2014-08-03 23:12:57

Od: HIKI <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.08.2014 20:09, rAzor pisze:

> "timing"? Co to jest "timing"?

timing to po naszemu tajming - cos jak żubrzyng czy kocyng czy łomżing
(łomżyg?)

> Nie, to jest graniczing pod wpływem łomżingu w łebingu.
> Po polsku: spierdalaj.

spierdaling? :)

--

Fug the Sigstem!

6. Data: 2014-08-04 07:48:14

Od: Franek Kalina <a...@g...ru> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik HIKI napisał:

> timing to po naszemu tajming - cos jak żubrzyng czy kocyng czy łomżing
> (łomżyg?)

> spierdaling? :)

Na szczaving! :-)

7. Data: 2014-08-04 07:52:45

Od: "Ghost" <h...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Franek Kalina" napisał w wiadomości grup
.pl...

>Na szczaving! :-)

Do Kaliningradu!?#:-o

8. Data: 2014-08-04 09:12:51

Od: mlodz <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 3 Aug 2014 20:00:16 +0200, Ghost napisał(a):

> Czy to aby nie jest marketing doprowadzony do granicy wszelakiej?

Marketing doprowadzony do granicy wszelakiej to był z okazji gryp.

9. Data: 2014-08-04 10:19:02

Od: "Ghost" <h...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mlodz" napisał w wiadomości grup
net...

>Marketing doprowadzony do granicy wszelakiej to był z okazji gryp.

Nie no jafne, ale mnie chodzi o przekroczenie pewnej granicy - znaczy wybuch
epidemii nastąpił w wyjątkowo sprzyjającym czyimś interesom momencie.

10. Data: 2014-08-04 11:36:35

Od: T...@s...in.the.world szukaj wiadomości tego autora

In article <53df41f8$0$2372$65785112@news.neostrada.pl>,
"Ghost" <h...@h...pl> wrote:

> [...]
> epidemii nastąpił w wyjątkowo sprzyjającym czyimś interesom momencie.

Przeciez ta epidemia ne wybuchla po raz pierwszy.
Myslisz ze te laboratoria za kazdym razem pracuja od poczatku?
--
TA

globik jak gazela
NIK ostrzega: zabraknie pieniędzy na emerytury wypłacane z ZUS
Franciszka 10 sposobów na szczęście
Afera o Lemańskiego
Re: MASTURBATOR James J. Lombardi