ebola szczepiona

21. Data: 2014-08-05 11:29:53

Temat: Re: ebola szczepiona
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-08-05 07:42, Ghost pisze:

> Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości grup

> Jawohl, ale te poprzednie przy bieżącej jakby małymi epidemijkami były,
> pomijam kwestie, czy w ogóle zasługiwały na to miano.

Nie śledzę specjalnie tematu, ale zdołało utkwić mi w pamięci, więc
musiało być dość mocno nagłaśnane. Zwykle bywało kilkaset przypadków
zachorowań. Czyli podobnie. Na epidemię to chyba faktycznie trochę mało,
ale biorąc pod uwagę zjadliwość choroby oraz okres wyjazdowy, to chyba
dobrze, że o tym trąbią.

Ewa

22. Data: 2014-08-05 12:33:04

Od: "Ghost" <h...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości grup

>Zwykle bywało kilkaset przypadków

mniej

23. Data: 2014-08-05 13:04:42

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-08-05 12:33, Ghost pisze:

> Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości grup

> mniej

Tym bardziej tegoroczny hałas uzasadniony.

Ewa

24. Data: 2014-08-05 14:48:54

Od: "Ghost" <h...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości grup

W dniu 2014-08-05 12:33, Ghost pisze:

> Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości grup

>Tym bardziej tegoroczny hałas uzasadniony.

Hałłłas akbar uzasadniony owszem, ale mnie nie o tem.

25. Data: 2014-08-05 17:03:32

Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 4 Aug 2014, masti wrote:

> pińcet nie. ale badania kliniczne, kilka stopni, spokojnie potrwają z 10

No i masz.
"Jak zwykle", wychodzi, że bez wojny ani rusz.
Toć jakby nie wojny, to do dziś takich trucizn nikt by nikomu nie
wszczepiał.

pzdr, Gotfryd

26. Data: 2014-08-05 20:09:02

Od: rewers <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ebola szczepiona trwa siedem dni a nieszczepiona tydzień.

27. Data: 2014-08-05 20:38:16

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-08-05 20:09, rewers pisze:
> Ebola szczepiona trwa siedem dni a nieszczepiona tydzień.

Zgłoś to odkrycie do WHO.

Ewa

28. Data: 2014-08-05 20:53:29

Od: rewers <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.08.2014 o 20:38, FEniks pisze:

> Zgłoś to odkrycie do WHO.
>
> Ewa
Gdzie? Do CHWDP?

29. Data: 2014-08-05 21:48:56

Od: cumulonimbus <x...@a...ly> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.08.2014 o 11:29, FEniks pisze:

> Na epidemię to chyba faktycznie trochę mało,
> ale biorąc pod uwagę zjadliwość choroby oraz okres wyjazdowy, to chyba
> dobrze, że o tym trąbią.

Właśnie zjadliwość tej choroby jest jej największym problemem. (tydzień
od zarażenia i wyglądasz jak zombie). Odwrotnie niż AIDS.
Uspokajam - Europa jest bezpieczna :)

30. Data: 2014-08-05 21:49:40

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

rewersem do siebie

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

globik jak gazela
NIK ostrzega: zabraknie pieniędzy na emerytury wypłacane z ZUS
Franciszka 10 sposobów na szczęście
Afera o Lemańskiego
Re: MASTURBATOR James J. Lombardi