edukacja domowa dzieci

1. Data: 2010-05-16 05:15:09

Temat: edukacja domowa dzieci
Od: r...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

2. Data: 2010-05-17 22:58:08

Temat: Re: edukacja domowa dzieci
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 16 May 2010 07:15:09 +0200, r...@p...onet.pl

> http://www.edukacjadomowa.piasta.pl/
> http://www.artelis.pl/art-9115,11,131,Edukacja,Eduka
cja_domowa_dzieci.html
> http://www.niezwykla-kraina.pl/forum/viewtopic.php?f
=33&t=911
> http://www.dzieciaki.net.pl/wychowanie/edukacja-domo
wa/

Dzięki za linki.

PS. Pozdrawiam moich szanownych Krytykantów na pl.soc.dzieci :-)

3. Data: 2010-05-21 15:59:36

Od: "G." <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W/g mnie nasze społeczeństwo nie jest przygotowane na takie zmiany, mimo
tego, że edukacja w domu, może być lepsza niż w szkole, to samo myślenie o
czymś takim, powoduje u niektórych ból głowy oraz odruch nie bo nie.

4. Data: 2010-05-21 23:53:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 21 May 2010 17:59:36 +0200, G. napisał(a):

> W/g mnie nasze społeczeństwo nie jest przygotowane na takie zmiany, mimo
> tego, że edukacja w domu, może być lepsza niż w szkole, to samo myślenie o
> czymś takim, powoduje u niektórych ból głowy oraz odruch nie bo nie.

No ale czy ktoś tych z bolącą głową zmusza do uczenia swoich dzieci? - jak
zresztą mógłby zmuszać, skoro ich od samego myślenia głowa boli :-)

5. Data: 2010-07-12 11:42:53

Od: syneloi <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dla dzieci i każdej osoby pragnącej ich szczęścia:

Eltaoo: rozmyślaj i rozmawiaj o tym co pożyteczne dla żyjacych oraz
postępuj w ten sposób a zdobędziesz wszystko co do szcześcia
potrzebujesz.

Książki, e-prasa i wiele ciekawych w tym bezpłatnych wydawnictw
znajdziesz w Internetowym Sklepie SHILO: http://shilo.nextore.pl/

a bezpłatne ogłoszenie możesz zamieścić w Wiadomościach Syneloi:
http://syneloi.wordpressy.pl/

Powodzenia!

czcij ojca twego i matkę twoją
Moja szkoła
KWANTOWA APOKALIPSA i Holograficzne Wszechświat (polski napisy)
Prawa człowieka w Polsce
Zaproszenie na ślub a prezent