edukacja- i nie tylko

21. Data: 2015-11-22 12:18:00

Temat: Re: edukacja- i nie tylko
Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:n2qqol$hpr$1@news.icm.edu.pl...

> EQ wygrywa z IQ, he he

I znów zastanawia, się, co mam myśleć. No bo często na tej grupie pisałem,
że (tak, jak Ty) niezbędna jest w człowieku równowaga EQ i IQ. W mojej
opinii w naszej kulturze coraz więcej ludzi ma coś, co nazywam debilizmem
emocjonalnym- wysokie IQ i niedostrzegalną przez nich sferę emocji. Co
czyni z nich bardziej maszyny- niż ludzi. Kim jest osoba o wysokim EQ- i tu
chyba nie było między nami sporu, że jest to ktoś, kto ma dobry kontakt z
sobą, ze swoją sferą emocji. To istota empatyczna. Ktoś, kto ma niskie EQ-
nie rozumie swoich emocji, kieruje się niskimi impulsami. Mimo, że często
racjonalizuje rzeczywistość- nie kieruje się przecież sam IQ. To raczej
rzadkość. On (ona) po prostu rcjonalizuje swoje emocje. Takich ludzi mamy
właśnie w tym filmie: ludzi o niskim EQ- a także niezbyt wysokim IQ.
Wciąż uważam, że powinnaś zmienić nick na Naja- po chyba druga ewentualność
jest bardziej niegrzeczna wobec Ciebie

--

Chiron

22. Data: 2015-11-22 12:20:55

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
> - po chyba druga ewentualność jest bardziej niegrzeczna wobec Ciebie

Oczywiście powinno być: "- bo chyba druga ewentualność

23. Data: 2015-11-22 12:47:21

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-11-22 o 07:16, Pszemol pisze:
> "FEniks" <x...@p...fm> wrote in message

> To samo skojarzenie miałem...
> I dziwiłem się, że Chiron narzeka na ziszczenie się jego marzeń
> o tym, aby wreszcie wyłączyć rozum i czuć emocjami.

No cóż, nie zajarzył jeszcze, że tego typu mechanizmy muszą skutkować
idiotyzmami.

Ewa

24. Data: 2015-11-22 15:17:05

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 21 listopada 2015 23:13:26 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
> <b...@g...com> wrote in message
ps.com...

> Jestem Polakiem.
> Niezależnie od tego gdzie aktualnie mieszkam mam
> w Polsce rodzinę, wielu przyjaciół, współpracowników
> więc naturalnie będę interesował się sprawami Polaków.

Kaczystowska Polska - relacja niemieckiej telewizji
https://www.youtube.com/watch?v=V0t-g96yTUQ

> U was nauczają że wszechświat powstał z boga.
> Nie niepokoi Cię ta wiadomość? Skąd wziął się ten bóg?

Absolutnie, nie niepokoi mnie ani jedno, ani drugie, jestem
w stanie połączyć jedno z drugim, to ty dostajesz
spazmów i jesteś zaniepokojony, a nie ja, Stąd moje
pytanie na które odpowiedziałeś pytaniem.

25. Data: 2015-11-22 15:20:19

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Pszemol napisał:

> Czyli nie rozumiesz jak wyglądają sprawy etatów.
> Dolicz sobie ZUS odprowadzony na takiego nauczyciela.
> Znajdziesz wtedy te drugie tyle pensji brutto i wszystko
> Ci się zgodzi.

Tak, państwo płaci składkę za nauczyciela i jednocześnie
ją pobiera.

26. Data: 2015-11-22 15:38:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 22 Nov 2015 06:17:05 -0800 (PST), b...@g...com
napisał(a):

ps.com...

> Kaczystowska Polska - relacja niemieckiej telewizji
> https://www.youtube.com/watch?v=V0t-g96yTUQ

:-D

> Absolutnie, nie niepokoi mnie ani jedno, ani drugie, jestem
> w stanie połączyć jedno z drugim, to ty dostajesz
> spazmów i jesteś zaniepokojony, a nie ja, Stąd moje
> pytanie na które odpowiedziałeś pytaniem.

W małej kropce zmieścić wielki niepokój - współczuję Pszemolowi 3-]
--
XL
http://niepoprawnipolitycznie.com/zdychaj-francjo-dl

27. Data: 2015-11-22 15:53:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 22 Nov 2015 06:20:19 -0800 (PST), b...@g...com
napisał(a):

> Tak, państwo płaci składkę za nauczyciela i jednocześnie
> ją pobiera.

Tylko czemu "pobiera" z mojej kieszeni? //ret.

28. Data: 2015-11-22 15:54:07

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> W małej kropce zmieścić wielki niepokój - współczuję Pszemolowi 3-]

Na razie Ty się wszystkiego boisz... nawet na pl.rec.kuchnia
piszesz że boisz się skosztować innego niż znany typu czekolady.
Mi nie masz czego współczuć, bo ja się inności nie boję.

29. Data: 2015-11-22 16:05:02

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Tylko czemu "pobiera" z mojej kieszeni? //ret.

Bo Ty chcesz religii w szkołach.

30. Data: 2015-11-22 18:19:24

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Pszemol napisał:

> Bo Ty chcesz religii w szkołach.

Nawet nie, dreptałem za moich czasów do przykościelnego budynku.
Mnie ta sprawa właściwie lata, dziwię się tylko
ogólnomedialnej sraczce, jakby się komuś wielka krzywda działa.

Podkreślam tylko jedno, przyjmując twój punkt widzenia,
nauczenie o kropce jest podobne do religii.
Bo niby co to za nauka jak dowodów brak?

Posłowie specjalnej troski
Dlaczego?
Terroryzm
SMOLEŃSK forever!