efekt białego fartucha - jak zaradzić?

1. Data: 2010-03-06 13:30:37

Temat: efekt białego fartucha - jak zaradzić?
Od: "Grześ " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Mam pytanie jak sobie poradzić z efektem białego fartucha? Zazwyczaj ciśnienie
i puls mam w normie. Ostatnio chciałem oddać honorowo krew, ale jak tylko
wszedłem do gabinetu lekarskiego to puls mi wzrósł mi do 135 i rzecz jasna
lekarz nie zezwolił mi na oddanie krwi. Jak sobie poradzić z tym problemem?
Może są jakieś preparaty ziołowe? Wiadomo, że po wielu lekarstwach nie powinno
się oddawać krwi.

pozdr
Grzesiu

2. Data: 2010-03-06 13:43:01

Temat: Re: efekt białego fartucha - jak zaradzić?
Od: "pzw" <p...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> się oddawać krwi.

z takim ciśnieniem nie powiniense oddawac krwi

mgr

3. Data: 2010-03-06 15:31:01

Od: Jarosław Kazimierz Grzyb <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Grześ " <a...@g...pl> wrote in message
> [...]
> problemem?
> Może są jakieś preparaty ziołowe? Wiadomo, że po wielu lekarstwach nie

Proszę najlepiej wejść do gabinetu i poczekać chwilę, posiedzieć i dopiero
zmierzyć ciśnienie.

Pozdrawiam.

--
Jarosław K. Grzyb
http://user-maat-re.blogspot.com/

4. Data: 2010-03-07 23:09:02

Od: "Tadeusz Jerzy Korsak" <tkorsak@"REMOVE"polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grześ " <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> problemem?
> Może są jakieś preparaty ziołowe? Wiadomo, że po wielu lekarstwach nie

Puls 135 to nie jest efekt białego fartucha a raczej stan lękowy!
Daj sobie spokój z lekarzami i zapomnij o zdrowiu...

Pozdrowienia!
Tadeusz

5. Data: 2010-03-08 09:25:57

Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pzw" <p...@a...pl> napisał w
> z takim ciśnieniem nie powiniense oddawac krwi

Nie bardzo rozumiem - za duze cisnienie, to chyba jak najlepiej
wlasnie upuscic ? :-)

Tylko ze to puls a nie cisnienie.

J.

6. Data: 2010-03-08 09:51:42

Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06-03-2010 14:30, Grześ pisze:
> [...]
> Może są jakieś preparaty ziołowe? Wiadomo, że po wielu lekarstwach nie powinno

Przecież to wygląda na jakieś problemy psychiczne (bez obrazy) - jakaś
fobia może.
Miałeś jakieś złe doświadczenia szpitalne, z lekarzem? Może w
dzieciństwie, moze związane niekoniecznie z Tobą ale z bliska osobą?

Zamiast łykać pigułki spróbuj pogadać z psychologiem.

I na razie daj sobie spokój z krwiodawstwem dopóki nie będziesz
wiedział, co Ci jest.
Stres zabija.

--
Maddy

"Standardowa procedura" uzywana przez Boga dla tworzenia kolejnych ras ludzi
Rana po operacji
Prosze o interpretację tympanometru
Komplikacje po znieczuleniu u dentysty.
Dren D-J