efekty uboczne pu-erh

1. Data: 2002-04-25 09:36:34

Temat: Re: efekty uboczne pu-erh
Od: Malgorzata Lesner <b...@r...mif.pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

magdaz <z...@c...pl> wrote:
> Czy ktos z Szanownych Grupowiczow stosujacych herbatke pu-erh zauwazyl u
> siebie jakies nieciekawe efekty uboczne? zasugeruje: na przyklad nadmierna
> potliwosc???
> Bardzo mi zalezy na opiniach.
> POzdrawiam
> Magda

Pije regularnie i nie zauwazylam czegos takiego.

Pozdrawiam, megi:-)

3. Data: 2002-04-25 11:57:10

Od: "Starlett" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

piję od miesiąca, też nic nie zauważyłam. A jak dużo tego dziennie pijecie?
Ja średnio 3 szklanki.

Użytkownik "Malgorzata Lesner" <b...@r...mif.pg.gda.pl> napisał w
wiadomości news:aa8in2$3t8$1@korweta.task.gda.pl...

4. Data: 2002-04-25 12:09:53

Od: Malgorzata Lesner <b...@r...mif.pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Starlett <g...@w...pl> wrote:
> piję od miesiąca, też nic nie zauważyłam. A jak dużo tego dziennie pijecie?
> Ja średnio 3 szklanki.

Ja pije ok 6 szklanek - jedna porcje fusow zalewam 3 razy - czyli zuzywam 2
porcje:-)

Pozdrawiam, megi

5. Data: 2002-04-25 20:55:40

Od: "Hesia" <H...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja bylam strasznie rozkolatana, rozbudzona, nie moglam sobie znalesc
miejsca...
po odstawieni przeszlo...
znak, ze na niektorych dziala specyficzniej :)

pozdrawiam
Hesia

Użytkownik magdaz <z...@c...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aa8goj$6lh$...@n...tpi.pl...

6. Data: 2002-04-26 09:24:53

Od: "magdaz" <z...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hesia" <H...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> miejsca...
> po odstawieni przeszlo...
> znak, ze na niektorych dziala specyficzniej :)

a jaka ilosc doprowadzila Cie do rozkolatania???
bo ja wypijam tylko duzy kubek dziennie. Raz zalewany. Zastanawiam sie czy
taka ilosc mogla wywolac u mnie zmiany w poceniu sie. Innych przyczyn nie
znajduje.
Pozdr
Magda

7. Data: 2002-04-26 16:25:59

Od: "Stanisław Gołąb" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

A co to jest ta herbatka? Co ona zawiera, jak się ją stosuje i wogole...

Stanisław Gołąb

8. Data: 2002-04-26 20:45:07

Od: "Hesia" <H...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

no tyz raz dziennie... pol kubka

Użytkownik magdaz <z...@c...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aab2ib$b4s$...@n...tpi.pl...

9. Data: 2002-04-29 09:29:31

Od: Malgorzata Lesner <b...@r...mif.pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hesia <H...@p...pl> wrote:
> no tyz raz dziennie... pol kubka

A w jakim celu pijecie w takim razie ta herbatke? Bo wszedzie w ulotkach czytam, ze
aby osiagnac efekty odchudzajace nalezy wypijac 3-5 filizanek dziennie...

megi

10. Data: 2002-04-29 11:22:39

Od: "magdaz" <z...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
czytam, ze
> aby osiagnac efekty odchudzajace nalezy wypijac 3-5 filizanek dziennie...

3 filizanki= duzy kubek...
Pozdr
Magda

Dieta Kwasniewskiego
Masz babo placek
Pytanie do spec. od Montignac
Chleb rakotwórczy
czat Agnieszką Oledzką - Redaktor Naczelną WEGETARIAŃSKIEGO ŚWIATA.