egzamin - lodz

1. Data: 2001-04-28 18:56:54

Temat: egzamin - lodz
Od: "Badger" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czolem.

Czy ktos wie, jak wygladal egzamin na psychologie w Lodzi, czy jest taki sam
jak w tym roku.
Jak wyglada egzamin z predyspozycji do zawodu.

Z gory dziekuje,
gb

1. Data: 2001-04-28 20:20:56

Temat: Re: egzamin - lodz
Od: "EWA" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Badger <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9cf3qu$kde$...@n...onet.pl...
> [...]
sam
> jak w tym roku.
> Jak wyglada egzamin z predyspozycji do zawodu.

Nikt nie wie jak ma wygladac test predyspozycji, prawdopodobnie bedzie
polaczony z testem rozumienia tekstu - studiowania. Polega on na tym, ze do
partii tekstu masz podane kilka pytan i masz wybrac odpowiedz prawidłową.
Najwazniejsze, by umiec wnioskowac z tekstow psychologicznych... po prostu
czy sie rozumie i umie wyciagac wnioski. nie jest to trudne. Co do
predyspozycji - jestem na uczelni i nie mam pojecia jak maja zamiar to
zmierzyc. Sa testy mierzace predyspozycje zawodowe ludzi, mozliwe, ze na tym
dorobku opiera sie rekrutacja. Ale coz... zobaczymy. W kazdym razie do
takiego testu nie polecam sie w jakis sposob sie przygotowywac... zreszta
nie ma jak... wszystkiego mozna sie nauczyc, przynajmniej wiekszosci rzeczy,
ale wierz mi - nie warto w tej kwestii szukac odpowiedzi. Zdaje sobie
sprawe, ze to tez ciekawosc. Nie nastawiaj sie w zaden sposob. Idziesz z
marszu. Szczegolnie, ze nie ma merytorycznych przedmiotow...
powodzenia...

EWA

1. Data: 2001-04-29 07:54:19

Od: "Badger" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nikt nie wie jak ma wygladac test predyspozycji, prawdopodobnie
> (...)
> powodzenia...

Dzieki!
Bylbym bardzo wdzieczny za info o frekfencji na te kierunki
w poprzednim roku.

pozdr,
gb

1. Data: 2001-04-29 08:06:59

Temat: Odp: egzamin - lodz
Od: "Oliwia" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Koncze wlasnie te uczelnie i na mojej rekrutacji zastosowali cos takiego ...
.. przejechali po kandydatach wszerz i wzdluz w potrzek i na wylot po naszyc
h predyspozycjach itd. po wiecej info na priva prosze.

Oliwka ;-)

1. Data: 2001-04-29 09:25:27

Od: "EWA" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Badger <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9cghdr$mqv$...@n...onet.pl...

> Dzieki!
> Bylbym bardzo wdzieczny za info o frekfencji na te kierunki
> w poprzednim roku.

nie pamietam dokladnie, ale bylo sporo osob, kolo 5-6 na jedno miejsce, to
oficjalnie, ale jak sobie wyliczalysmy z dziewczynami, to wyszlo 8... wiec
roznie bywa. Na dzienna psychologie ogolna oczywiscie. Nie wiem jak sie ma
sprawa na psychologii doradztwa zawodowego... jest to mniej oblegany
kierunek, zarazem bardziej zyciowy moim zdaniem. Zajecia pokrywaja sie z
programem psychologii ogolnej, z ta roznica, ze ma sie ich wiecej o jeden
przedmiot lub dwa i pomijana jest filozofia... jesli nie uda Ci sie dostac
na psychologie ogolna, czy jak to mowi nasz dziekan "stosowana", to napisz
odwolanie, czy podanie o przyjecie na specjalnosc doradztwa zawodowego i
organizacji pracy. Niczego nie stracisz, a bedziesz na psychologii...

EWA

1. Data: 2001-04-30 10:20:56

Od: <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzieki!
> Bylbym bardzo wdzieczny za info o frekfencji na te kierunki
> w poprzednim roku.

frekwencji oczywiscie.
normalnie mi sie to nie zdarza.

gb

NIE CZYTAĆ. ZACHOWANIE NA POBORZE!
740 to chyba njlepsza grupa do tego.
Po co?
książki
wykrzystanie technik rzeczywistosci wirtualnej w naukach psychologicznych