egzamin na medycyn

31. Data: 2003-07-06 09:09:03

Temat: Re: egzamin na medycyn
Od: "Norbert" <p...@n...gg> szukaj wiadomości tego autora

> ubóstwa - o ile zostaniesz w kraju lub nie znajdziesz sobie
> bogatej
> żony :-)).

Dobry pomysl :DDDDDDD

--
Norbert
Minolta S414

32. Data: 2003-07-06 12:31:34

Od: "Magdalena Chlebna" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Norbert <p...@n...gg> napisał(a):

> Dobry pomysl :DDDDDDD

Panowie marzyciele, a jaka bogata kobieta będzie chciała wyjść za faceta,
który wiecznie w pracy siedzi, jest przemęczony, niedoceniany a nierzadko
sfrustrowany? ;) Lepiej wyjść za informatyka, który prosty programik napisze
i zaraz wraca do łóżka, a nie non stop czeka na pilny telefon :)

Pozdrawiam :)

33. Data: 2003-07-06 13:14:02

Od: "JM" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czytałeś "Żostać Bogiem" Laury de Monto (pseudonim studentki medycyny,
polecam).

Laury de Mento...ja czytałem..jak dla mnie to jest w niektórych miejscach
BARDZO przesadzona książka.
Mam na półce...i czasami daję ją komuś, ale żeby ją potraktowali z
przymrużeniem oka.
I pisał to facet tyle,że pod pseudonimem kobiecym ;) bał się
represji...podobno.

JacekM

34. Data: 2003-07-06 13:15:39

Od: "JM" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pocieszcie mnie :( Z drugiej strony to co ucza na informie moge sie sam
> nauczyc, a medycyna 100 razy ciekawsza. Oczywiscie problemy z nauka i brak

mam paru znajomych na informatyce, i smiem twierdzic, ze nie nauczysz sie
tego samemu

Informatyka to nie tylko pisanie programow...a szkoda ;) bo tez bym sie
zapisal ;)

35. Data: 2003-07-06 13:18:05

Od: "JM" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

katowice i zabrze:

stoma : 80
lekarski : 79

ocywiscie w internecie nie bedzie wynikow..bo co sie bedzie SlAM SlAMazarnie
fatygowal

--
Pozdrawiam!
Jacek M.

36. Data: 2003-07-06 18:41:18

Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Prog wyniosl 80 ale na ile mozliwych pkt ???????

37. Data: 2003-07-06 18:42:41

Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

prog punktowy wyniosl 80 ale na ile mozliwych ???????

38. Data: 2003-07-06 19:11:00

Od: "Ł@P@" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@o...pl> napisał
> Prog wyniosl 80 ale na ile mozliwych pkt ???????
>
> --

na 120

39. Data: 2003-07-06 19:20:07

Od: "Marcin M." <mm@CUT_IT_OUTbajkowe.net> szukaj wiadomości tego autora

On 2003-07-06 15:18, JM wrote::
> katowice i zabrze:
>
> stoma : 80
> lekarski : 79

Witam,

a znacie moze limit na AM we Wrocławiu?

TIA,
--
MM

40. Data: 2003-07-06 19:38:38

Od: "Norbert" <p...@n...gg> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
napisze
> i zaraz wraca do łóżka, a nie non stop czeka na pilny telefon :)

Nieprawda, jak ja bym zostal informatykiem to bym od kompa sie nie ruszal. A
tak moze bedzie cos wazniejszego ;)

--
Norbert
Minolta S414

Podrecznik "do medycyny" dla lek stazysty - co polecicie ?
Czy sa na grupie młodzi lekarze/stażysci z PIŁY ?
prosba o rade -szczelina odbytu
częste krwawienie z nosa
Gdzie implanty zębów we Wrocławiu ?