egzamin na medycyn

51. Data: 2003-07-07 17:02:25

Temat: Re: egzamin na medycyn
Od: Cobi <p...@C...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dostales sie, dostales... gratuluje :)
Pozdrawiam
Cobi

52. Data: 2003-07-07 17:25:50

Od: "Norbert" <p...@n...gg> szukaj wiadomości tego autora

> Dostales sie, dostales... gratuluje :)
> Pozdrawiam
> Cobi

THX :-]

--
Norbert
Minolta S414

53. Data: 2003-07-07 18:26:08

Od: "Marcin M." <mm@CUT_IT_OUTbajkowe.net> szukaj wiadomości tego autora

On 2003-07-07 14:19, Norbert wrote::

> Ale jajca dzisiaj mozna tylko na liscie zobaczyc, "bardzo mila" pani mi
> przez telefon nie powie. Dopiero jutro moge dzwonic :D

Ale co tam sie dzialo o 15 przy ogłoszeniu wynikow w Poznaniu ;-) Bilans
dnia - zbita szyba w gablocie i dziura w scianie ponizej...

Na szczescie jestem na tej liscie, niesamowicie sie ciesze ;-)

pozdrawiam,
--
[ Marcin M. ][ JID: marcinm(at)jabber.org ]
[ redhat-guide.prv.pl ]

54. Data: 2003-07-07 22:29:07

Od: "agata" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

z jakich książek się przygotowywaliście( jakie możecie polecić)?

55. Data: 2003-07-08 09:36:25

Od: "Norbert" <p...@n...gg> szukaj wiadomości tego autora

> z jakich książek się przygotowywaliście( jakie możecie polecić)?

Z zadnych, tyle ile w szkole zapamietalem... plus szybka powtorka z zeszytow
i przykladowe tesciki w necie znalazlem.

--
Norbert
Minolta S414

56. Data: 2003-07-08 11:41:08

Od: "kama_kaczu" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Norbert" <p...@n...gg> napisał w wiadomości
> Mam cholerny samozapal, duza odpornosc psychiczna oraz checi i
predyspozycje
> wiec medycyna bedzie mi sie podobac, zreszta o niczym innym nigdy nie
> myslalem, informatyka to byl tylko plan awaryjny... Szkoda tylko ze panuje
> taka sytuacja w kraju, ale bede sie martwil za 6 lat.

W sumie nie ma wiekszego problemu zeby zrobic medycyne i informatyke
jednoczesnie.
Proponuje zaczac informatyke po I roku medycyny. Powodzenia.

Kama.

57. Data: 2003-07-09 13:36:02

Od: "Profil1" <r...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

zgadza sie w 100%

58. Data: 2003-07-09 15:54:14

Od: Max <b...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Profil1" <r...@x...wp.pl> wrote in news:beh5m1$lfj$1@nemesis.news.tpi.pl:

> zgadza sie w 100%

zgadza sie na milion % :) wiec wlasnie ta dziedzine wybralem :) pomimo
ukonczenia studiow na AM - no coz szczytne idealy , kontakt z ludzmi jednak
ciagnie - chcialby cos czlowiek zrobic w zyciu bardziej pozytecznego od
zadowolenia usera ktory dostal sie do swojej skrzynki bardz jest zachwycony
najbardziej nawet relacyjna baza danych

Max

Podrecznik "do medycyny" dla lek stazysty - co polecicie ?
Czy sa na grupie młodzi lekarze/stażysci z PIŁY ?
prosba o rade -szczelina odbytu
częste krwawienie z nosa
Gdzie implanty zębów we Wrocławiu ?