egzamin szkoła muzyczna

1. Data: 2010-06-15 07:15:28

Temat: egzamin szkoła muzyczna
Od: "mz" <2...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Moja pocicha chce zdawać do szkoły muzycznej do 1 klasy- do klasy grającej
na gitarze. Ponoć mają mieć jakis egzamin wstępny. Zastanawiam się na czym
taki egzamin polega ? Co tak sprawdzają ?

2. Data: 2010-06-15 07:39:46

Temat: Re: egzamin szkoła muzyczna
Od: "MONI|<A" <moni|<...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mz" <2...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> na gitarze. Ponoć mają mieć jakis egzamin wstępny. Zastanawiam się na czym
> taki egzamin polega ? Co tak sprawdzają ?

zaśpiewać piosenkę, wyklaskać rytm itd, w szkołach muzycznych są też lekcje
przygotowujące do egzaminów popytaj

Pozdrawiam

Monika

3. Data: 2010-06-15 07:54:16

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MONI|<A" <moni|<...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "mz" <2...@w...pl> napisał w wiadomości
>

> zaśpiewać piosenkę, wyklaskać rytm

Zaśpiewać melodię zagraną przez egzaminatora na instrumencie.

Agnieszka

4. Data: 2010-06-15 12:30:03

Od: Lolalny Lemur <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-06-15 09:15, mz pisze:
> [...]
> na gitarze. Ponoć mają mieć jakis egzamin wstępny. Zastanawiam się na czym
> taki egzamin polega ? Co tak sprawdzają ?

Nie wiem czy prywatna szkoła czy państwowa.
Jeżeli państwowa to umiejętność powtórzenia dźwięków zagranych
pojedynczo, zaśpiewanie dwóch dźwięków z interwału (czyli dwa dźwięki
grane jednocześnie, trzeba usłyszeć jakie to i zaśpiewać je),
powtarzanie rytmu i rytmika (klaskanie, podskoki, tupanie, takie tam),
pamięć (np. egzaminator czyta krotkie opowiadanie a dziecko potem musi
odpowiedzieć na pytania dotyczące tego opowiadania), zapamiętanie i
powtórzenie melodii. Może jeszcze coś było, teraz już nie pamiętam.

--
Lemuria

Zakończenie przedszkola - upominki
Trzymać kciuki, bo egzamin.