egzaminy wstepne na psychologie

1. Data: 2002-03-11 21:40:10

Temat: egzaminy wstepne na psychologie
Od: "Vjecma" <v...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo prosze , jesli ktos z Was jest obeznany w temacie, o namiary lub
kontakt z osobami , ktore moga przygotowywac do egzaminów na psychologie
(UWr- historia,matematyka,literatura,biologia ) lub polecenie jakis dobrych
kursów przygotowawczych ... najlepiej sprawdzonych...

Czy sa tutaj na grupie osoby , ktore studiuja psychologie ?

Vjedzma
Quod me nutrit me destruit ....
=======================
mailto:v...@b...wroc.pl
gg#438384

1. Data: 2002-03-12 07:20:54

Temat: Re: egzaminy wstepne na psychologie
Od: "mk75" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Vjecma <v...@b...wroc.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a6j7vu$ra8$...@o...biskupin.wroc.pl...

> Czy sa tutaj na grupie osoby , ktore studiuja psychologie ?

Tak, np. ja i z tego, co widzialam jeszcze sporo innych. Niestety jestem z
UJ, wiec o UW nie mam bladego pojecia.
Pozdrowienia
mk75

1. Data: 2002-03-12 12:06:00

Od: "Wilczek" <w...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

> Czy sa tutaj na grupie osoby , ktore studiuja psychologie ?

Watpie ;-)

1. Data: 2002-03-12 13:08:08

Od: "idaho" <i...@b...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

a jednak sa tacy...
;-)

1. Data: 2002-03-12 21:56:02

Od: <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!
Ja studiuje psychologie i to wlasnie we Wroclawiu.
Wiesz nie mam pojecia o kursach przygotowawczych, ale osobiscie polecam Ci
pouczenie sie sporo genetyki ( ksiazka do 4 klasy LO wystarczy) i
ewolucjonizmu, a poza tym zwracaj duza uwage na daty w polskim rok wydania,
napisania i takie tam, a takze miejsce .... matma to prawdopodobienstwo a
historia to juz przekroj i nic nie moge CI poradzic.
Jakbys chciala wiedziec cos wiecej, to daj znac !
Pozdrawiam

Marta

1. Data: 2002-03-13 15:06:24

Od: "apple" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Autorowi chodzilo chyba o psychologie warszawska...

apple :))

1. Data: 2002-03-13 18:29:40

Od: "Vjecma" <v...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Autorowi chodzilo chyba o psychologie warszawska...

Nie.
Uwr - Uniwersytet Wrocławski

--
" Dreams are true until they last ,