eksperyment-z oka przymruzeniem

1. Data: 2002-05-28 14:15:47

Temat: eksperyment-z oka przymruzeniem
Od: "Radek" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnie badania naukowe ujawnily, ze piwo zawiera zenskie hormony.
Jesli chcecie zachowac meskosc przeczytajcie ponizszy artykul opublikowany w
Scientific American przez dr Flowera 29.02.99.

Eksperyment przeprowadzono na reprezentatywnej grupie 100 mezczyzn.
Aby sprawdzic, czy rzeczywiscie piwo zawiera zenskie hormony, kazdy
z nich dostal 5 litrowych butelek celem prowadzenia ich zawartosci
do organizmu, czas badania wynosil ok 3 godzin.

Oto wyniki eksperymentu:
- u 75% stwierdzono zaburzenia myslenia i mowy
- 100% nie potrafilo prowadzic samochodu
- u 90% zauwazono tendencje do tycia
- 80% wpadlo w melancholie i wybuchalo placzem o byle glupstwo
- 80% chcialo wydac pieniadze na byle co
- 75% trudno bylo zrozumiec
- 90% nie bylo swiadome, ze opowiada glupoty
- 85% nie bylo w stanie przyznac sie do wlasnych bledow

I jak tu powiedziec, ze w piwie nie ma zenskich hormonow!!!!!!!!!

Pozdrawiam i życzę miłego dnia.
Radek.

1. Data: 2002-05-29 14:27:50

Temat: Re: eksperyment-z oka przymruzeniem
Od: "Piotr \"StarEd\" Migdał" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

{}Dobre :)
Choć już to kiedyś widziałem (co nieznaczy, że mam deja vu)

Ciekawe jak skomentuję te niepodważalne naukowe badanie wojujące feministki?
:P

--
Pozdrawiam!
Piotr "StarEd" Migdał

1. Data: 2002-05-29 18:10:26

Od: "Dorota B." <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr "StarEd" Migdał" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Choć już to kiedyś widziałem (co nieznaczy, że mam deja vu)
>
> Ciekawe jak skomentuję te niepodważalne naukowe badanie wojujące

A odpowiem! Zdarzylo mi sie (to nie regola, prosze mnie nie
posadzic o alkoholizm) wypic w przeciagu 3 godz 4 litry piwa (nie pytajcie
mnie jak to mozliwe bo sama nie wiem). Skutek byl znikomy.... Wsiadlam w poc
(wlasciwy), przejechalam 150 km, wysiadlam na wlasciwej stacji, dotarlam do
domu i pogadalam z Wami na liscie. Hormonow mi nie przybylo (chyba),
myslenia nie ubylo (za wiele), nie utylam, nie wydawalam pieniedzy na byle
co, etc... Nie zamierzam powtarzac eksperymentu...
Na drugi dzien bolala glowa (a moze to od tych hormonow...?)
Pzdr. Dorota

1. Data: 2002-05-30 13:49:59

Od: "Viadro" <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

a ty co browary do bankructwa chcesz doprowadzić???

LOL (8DDD

1. Data: 2002-05-30 20:29:46

Od: "Piotr \"StarEd\" Migdał" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tylko chyba nie takiego bezalkoholowego? ;)

Nie wiem ile ważysz, ale tak szacunkowo miałaś we krwii >2%o, nawet ponad
3%o, jeśli na pusty żołądek.

Masz jakieś wyjątkową odporne neurony, no chyba, że jest czasem taki efekt,
że myśli się, że nie jest się drinkniętym, a tak w rzeczywistości pierwsza
lepsza osoba by to stwierdziła :)

--
Pozdrawiam!
Piotr "StarEd" Migdał

1. Data: 2002-05-31 06:25:19

Od: "Pyzol" <p...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

> Na drugi dzien bolala glowa (a moze to od tych hormonow...?)

Eee tam. To od wojowania.
;)
Kaska

1. Data: 2002-05-31 06:26:52

Od: "Pyzol" <p...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

> a ty co browary do bankructwa chcesz doprowadzić???

Gupi, gupi.
Kazdy chcialby byc kobieta!
;)
Kaska
P.S. Kopernik chcial...a....

1. Data: 2002-05-31 15:52:31

Od: "Viadro" <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

,,...a Skłodowska też była kobietą..???"

V ;DDDD

1. Data: 2002-05-31 18:05:28

Od: "Elizabeth" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pyzol" <p...@s...ca> napisał w wiadomości
> Kazdy chcialby byc kobieta!
> ;)
> Kaska
> P.S. Kopernik chcial...a....

Kopernik też była kobietą:)))
Pozdrawiam!
Elizabeth

1. Data: 2002-06-01 16:47:16

Od: "NePtUnEk" <m...@d...star.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

nie wydawalam pieniedzy na byle co,

Typowa kobieca gadka :)))

--
Pozdrowienia
Misio1411 vel NePtUnEk

Zabity pies i zal [nieco dlugie]
Kiedy i w jakich warunkach mozna stosowac kare?
Metoda Knila
BADANIA KANADYJSKICH PSYCHOLOGÓW: KUBUŚ PUCHATEK POWINIEN PODJĄĆ TERAPIĘ
wyparcie