Re: elektroniczne podzielniki ciepła - jak grzać

From: doslaw <doslaw_usunto@_totez_.zlo.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: elektroniczne podzielniki ciepła - jak grzać
Date: Mon, 15 Sep 2008 11:09:04 +0200

Lisciasty pisze:

> Przede wszystkim nie otwierać okien podczas grzania...
> Te czujniki działają na różnicę temperatury, jak zawieje
> zimnym powietrzem z okna to licznik wariuje.
> Przynajmniej tak mają te, co ja mam.

a gdyby je przykryc jakims kawalkiem welny mineralnej? ;)

>Może jakieś
> nowe wynalazki nie mają tej wady.

tia.. zakladane na rurze CO przed mieszkaniem... liczy jakie cieplo
wchodzi, jakie wychodzi, ile tego przeplywa... i tam pewnie jeszcze pare
innych rzeczy liczy
na koncu przychodzi smutny pan, mowi, ze zuzylo sie tyle GJ i ..
poniewaz co miesiac w czynszu jest pobierana oplata na poczet tego
grzania, to mamy trzypiecdziesiat do zwrotu ;)

--
przetestuj to: http://benefi.pl i kontroluj swoje finanse