elektryczny wózek inwalidzki

1. Data: 2005-07-18 14:38:55

Temat: elektryczny wózek inwalidzki
Od: "Jurek Malinowski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zamierzam kupić wózek inwalidzki elektryczny w cenie ok.12.000 zł.
Chciałbym się dowiedzieć, który typ, która firma jest godna zaufania.
--

Pozdrawiam ...Jurek Malinowski
!_" Jurek Malinowski www.tetrus.pl

2. Data: 2005-07-18 16:23:05

Temat: Re: elektryczny wózek inwalidzki
Od: Maciej Bogucki <n...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jurek Malinowski napisał:
> Zamierzam kupić wózek inwalidzki elektryczny w cenie ok.12.000 zł.
> Chciałbym się dowiedzieć, który typ, która firma jest godna zaufania.

Nie wiem jak się sprawują ale zerknij tutaj, może znajdziesz coś dla
siebie http://www.karelma.com.pl/

Powodzenia ;)

3. Data: 2005-07-18 16:54:06

Od: "tetrus" <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Polecam www.mobilex.pl bralem u nich i nie bylo zadnego problemu.

4. Data: 2005-07-26 08:27:35

Od: "Anna Sacha" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak ostatnio bylam w Niemczech to widzialam ze tam sobie bardzo cenią wózki
o napedzie elekrycznym firmy Meyra :)

Pozdr

ania

5. Data: 2005-07-27 19:08:31

Od: "Mirek" <f...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek Malinowski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości

> Zamierzam kupić wózek inwalidzki elektryczny w cenie ok.12.000 zł.
> Chciałbym się dowiedzieć, który typ, która firma jest godna zaufania.
> [...]

Kupić wózek to tak jak buty, źle dopasujesz i będziesz cierpieć.
Żeby coś doradzić to trzeba znać jaki styl życia prowadzisz, czy bardziej
potrzebujesz wózka terenowego czy pokojowego. Ja mam wózek Invocare G40
szybki 10 km/h i powiem Ci że to wózek który nie boi się przeszkód. Strome
podjazdy, wysokie krawęzniki, piach, koleiny,wysoki śnieg pokonuje bez
problemu, ale jest też dość zwrotny. Niedługo będzie 3 lata jak nim jeżdże.
Był kupiony używany ale prawie nowy za 14000 zł., teraz używane bardzo
staniały. Napisz na jakim wózku Ci bardziej zależy czy zwrotny pokojowy czy
bardziej terenowy to będzie łatwiej Ci doradzić.
Mirek

6. Data: 2005-07-28 14:45:02

Od: "Jurek Malinowski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chodzi mi bardziej o wozek pokojowy, aby byl w miare delikatny, aby
mozna bylo takze wyskoczyc do miasta.

7. Data: 2005-07-30 10:28:39

Od: "Mirek" <f...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chodzi mi bardziej o wozek pokojowy, aby byl w miare delikatny, aby
> mozna bylo takze wyskoczyc do miasta.
>
> --
>
> Pozdrawiam ...Jurek Malinowski

INVOCARE STORM jest wózkiem świetnym w terenie i bardzo zwrotnym w
pomieszczeniach
Mirek

8. Data: 2005-07-30 10:43:35

Od: "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> INVOCARE STORM jest wózkiem świetnym w terenie i bardzo zwrotnym w
> pomieszczeniach

Ale wystarczy troche blota, piasku lub lisci na asfalcie i wozek staje sie
niesterowny to znaczy wykonuje gwaltowny skret w strone kola ktore sie
slizga lub jesli jestesmy na pochylym terenie to mamy piekny czterokolowy
poslizg konczacy sie w jakims dolku. Dzis znowu zaliczylem taka ewolucje w
warszawskim Parku Kultury na zabloconym po wczorajszej ulewie asfaltowym
zjezdze z ul. Agricoli w strone Trasy Lazienkowskiej.

Zachcialo mi sie obejrzec jak wyglada od dolu skarpa, na ktorej stoi Zamek
Ujazdowski.

Leszek

9. Data: 2005-07-31 17:43:25

Od: "Mirek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> zjezdze z ul. Agricoli w strone Trasy Lazienkowskiej.
>
> Zachcialo mi sie obejrzec jak wyglada od dolu skarpa, na ktorej stoi Zamek

Od prawie 3 lat posiadam wozek Rabbit firmy Otto Bock. Sprawdza się zarowno
w jezdzie terenowej, po lesie jak i po mieszkaniu. Posiada szerokie tylne
kola - 12cm
co nie przeszkadza aby cały wózek miał szerokość 64cm. Dzięki temu bardzo
dobrze
zachowuje się na roznych wzniesieniach i podlozach. Posiada cztery kola
resorowane
(kazde niezalezny resor). Co prawda resory sa dosc twarde ale i tak wygodnie
sie
jezdzi po miescie.

Mirek

10. Data: 2005-08-01 05:52:00

Od: "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kola - 12cm
> co nie przeszkadza aby cały wózek miał szerokość 64cm.

Wydaje mi sie, ze niestabilnosc INVACARE STORM w jezdzie terenowej wynika z
plytkiego bieznika.

Leszek

> Mirek

a to takie proste
poszukiwania!!
Bieszczady - dostepne noclegi
..."działanie zbrodnicze 30zł podwyzki..."
wolontariusz pilnie poszukiwany!!!!