eluage - krem z retinoaldehydem

1. Data: 2008-02-12 12:38:29

Temat: eluage - krem z retinoaldehydem
Od: "andy" <r...@...lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

mam pytanie dotyczące skutków ubocznych stosowania kremu eluage firmy avene.
Po zastosowaniu 3 razy na wieczór pojawiły się bolące wypryski - czy tak ma
być? wiem, ze po tego typu kremach, cera może znacznie sie pogorszyć.. ale
czy bolące wypryski to dobry objaw używania tego kremu?

pozdrawiam życzliwych

an.

2. Data: 2008-02-12 13:50:14

Temat: Re: eluage - krem z retinoaldehydem
Od: "Jolka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "andy" <r...@...lodz.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> czy tak ma być? wiem, ze po tego typu kremach, cera może znacznie sie
> pogorszyć.. ale czy bolące wypryski to dobry objaw używania tego kremu?

Masz pewnie uczulenie na jakiś składnik tego kremu.
Jolka

3. Data: 2008-02-12 15:26:52

Od: "andy" <r...@...lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolka" <m...@p...onet.pl> napisała
> Masz pewnie uczulenie na jakiś składnik tego kremu.
> Jolka

Tez tak podejrzewam, tylko czasem takie kremy "wyciągają" jakies
paskudztwa.. inni potrafią to przeczekać..
ale dobija mnie fakt, że na własne życzenie zamiast zmarszczek śmieszek,
miałabym pryszcze na twarzy..

pozdr

an

4. Data: 2008-02-12 16:01:32

Od: "Jolka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> paskudztwa.. inni potrafią to przeczekać..
> ale dobija mnie fakt, że na własne życzenie zamiast zmarszczek śmieszek,

Mnie tak paskudnie uczulił Active C La Roche Posay.
Jeden liszaj na policzkach i do tego skóra piekła jak poparzona, raczej
nigdy nie staram się przeczekać, bo potem pare dni wyglądam okropnie jak
skóra mnie swędzi, piecze, i złazi jak z węża.
Jolka

5. Data: 2008-02-12 19:24:10

Od: "andy" <r...@...lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nigdy nie staram się przeczekać, bo potem pare dni wyglądam okropnie jak
> skóra mnie swędzi, piecze, i złazi jak z węża.

O! nie spodziewałabym się tego po kremie Active C - ale każda cera inna,
inaczej reaguje na składniki. Koniec końców - dam sobie spokój z eluage, za
dużo zdrowia mnie to kosztuje :)

an.

Wielki brzuch
candyda - dieta