essiac

1. Data: 2004-10-10 20:29:31

Temat: essiac
Od: Angua <a...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Poszukuje informacji o ziolach Essiac (gdzie sa dostepne w Warszawie), jak
dzialaja. Za wszystkie informacje bede wdzieczna.

Pozdrawiam,
Angua

--
JAK SIĘ NAZYWA TO UCZUCIE W GŁOWIE, UCZUCIE TĘSKNEGO ŻALU, ŻE RZECZY SA
TAKIE, JAKIE NAJWYRAZNIEJ SĽ? - Chyba smutek, panie. A teraz...

2. Data: 2004-10-10 21:29:59

Temat: Re: essiac
Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości: X...@1...110.122.97 ,
której nadawcą było Angua <a...@k...pl> zostało napisane:

> Witam,
>
> Poszukuje informacji o ziolach Essiac (gdzie sa dostepne w
> Warszawie), jak dzialaja. Za wszystkie informacje bede wdzieczna.

zapytaj pana Googla. Mi powiedzial.

--
milego dnia
adam, gg# 402495

3. Data: 2004-10-10 21:37:43

Od: Angua <a...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 10 paŸ 2004, "Adam" <a...@p...onet.pl>, napisał(a):

> W wiadomości: X...@1...110.122.97 ,
> której nadawcą było Angua <a...@k...pl> zostało napisane:

> zapytaj pana Googla. Mi powiedzial.

To szkoda ze nie napisales zamiast udzielac rady, ktora wiekszosc z nas
zna. Znalazlam na google tylko jednego dystrybutora (nie-warszawskiego
zreszta).

Pozdr,
Angua

4. Data: 2004-10-10 21:47:07

Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości: X...@1...110.122.97 ,
której nadawcą było Angua <a...@k...pl> zostało napisane:

> To szkoda ze nie napisales zamiast udzielac rady, ktora wiekszosc z
> nas zna. Znalazlam na google tylko jednego dystrybutora
> (nie-warszawskiego zreszta).

OK, bardzo mi przykro z tego powodu ze napisalem to co napisalem.

ale czy napisac maila do dystrybutora z Czestochowy to nie to samo co
napisac maila do dystrybutora z Warszawy?

--
milego dnia
adam, gg# 402495

5. Data: 2004-10-10 21:52:38

Od: Angua <a...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 10 paŸ 2004, "Adam" <a...@p...onet.pl>, napisał(a):

> ale czy napisac maila do dystrybutora z Czestochowy to nie to samo co
> napisac maila do dystrybutora z Warszawy?

To samo. Nie szukalam dystrybutora tylko apteki gdzie mozna isc i to
zakupic chocby jutro rano.

Pozdr,
A.

6. Data: 2004-10-10 22:08:16

Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości: X...@1...110.122.97 ,
której nadawcą było Angua <a...@k...pl> zostało napisane:

> To samo. Nie szukalam dystrybutora tylko apteki gdzie mozna isc i to
> zakupic chocby jutro rano.

to chyba wszystkie, patrzylem, ma rejestracje. najlepiej rano podzwonic,
popytac czy jest (moga zamowic i bedzie np na popoludniu...)

--
milego dnia
adam, gg# 402495

xeloda