eutanazja

11. Data: 2006-11-04 09:00:43

Temat: Re: eutanazja
Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
news:1162630114.435293.324720@m73g2000cwd.googlegrou
ps.com...

Przemysław Dębski napisał :

> [...]
(ciach)

> Rzucić palenie :))

Ale ja nie chcę rzucać palenia :)

Nie. To nie biustonosz. Biustonosz - choćby był najnowszej hi-tech, sam z
siebie nie faluje przy podskokach. :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

12. Data: 2006-11-04 09:17:11

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski; <eihki7$jdp$1@inews.gazeta.pl> :

> Użytkownik "Flyer" <f...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> fuj - rzuć się pod tramwaj :)

Nie mogę - w okolicy nie ma tramwaju, a ja leniwy z natury jezdem -
poczekam, aż mi przez pokój go puszczą. ;)

Flyer
--
gg: 9708346
http://flyer.uczucia.com.pl/

13. Data: 2006-11-04 09:50:35

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przemysław Dębski; <eihki7$jdp$1@inews.gazeta.pl> :

> Nie mogę - w okolicy nie ma tramwaju, a ja leniwy z natury jezdem -
> poczekam, aż mi przez pokój go puszczą. ;)

Jakby tak pogadać z Gosiewskim ... :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

14. Data: 2006-11-04 10:33:53

Od: "Hanka" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski napisał :

> Nie. To nie biustonosz. Biustonosz - choćby był najnowszej hi-tech, sam z
> siebie nie faluje przy podskokach. :)

1. Jakie to były podskoki? (schody, impreza, koń )
2. Jaki sos do kota? ( kwaśny, kwaśno-słodki, wytrawny )

Hanka
( a wszystko przez te 15cm śniegu...)

15. Data: 2006-11-04 11:11:21

Od: "... zzz" <a...@p...not.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dwiema kobitami. Gdy wtem pojawił się był małżonek jednej z nich (tyż u nas
> pacuje). Jako że małeństwo młode (broń boże nie w sensie wieku - staż 2
> miesiące wiek - 25, 40). No i jak małżonek się poajwił, małżonka zaczęła
> roztsząsać jaki ma być kot :) Dylemat - rudy, dachowy czy w krowie łaty ...
> Cóż pierdołem :) Rzekłem, że wziąć wszystkie - wybrać co lepsze, a
> nieptrzebne ubić. Okazało się iż me słowa były niesmaczne. Usłyszałem że mam
> rzucić się pod tramwaj itd. I to całkiem poważnie.
> Co robić ? Redakcjo !?!?!? pomóżcie !!! Ona ma takie fajne cycki :))

Drogi, zatroskany pacowniku klatkowy.
Przestań natychmiast palić: w robocie, na klatce, papierosa, z kobitami.
Czy trzeba Ci tłumaczyć, że palenie nie sprzyja młodym małeństwom?
Gdyby nie to palenie, małonka nie musiałaby niczego roztsząsać
i nie zauważyłbyś nawet jej tszęsących się cycków - przy mężu, który
tyż u was pracuje. W szczególności roztsząsać kota.
Ale skoro już się stało - głowa ... do góry!
Jest pewne, że poajwisz się prędzej czy później w marzeniach sennych
małżonki, jako ten, który daje powód zniesmaczenia.
Rzucić się pod tramwaj, znaczyło tu tylko jedno - ktoś chce cię zajeździć
na śmierć. Czy nadal chcesz naszej pomocy?

doktor Tatjana
popieramy eutanazję w całej rozciągłości

16. Data: 2006-11-04 12:58:46

Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski w news:eiglt8$mqi$1@inews.gazeta.pl napisał(a):

> Usłyszałem że mam rzucić się pod tramwaj itd. I to całkiem poważnie.
> Co robić ? Redakcjo !?!?!? pomóżcie !!!

Leci na Ciebie jak nic. Freud coś pisał o tym, że tramwaje i autobusy to są
właściwie takie matafory członków, o które kobiety są zazdrosne. Sugerowanie
abyś to Ty się rzucił jest jedynie próbą odwrócenia uwagi od sedna jakim
jest jej pożadanie.

pozdrawiam
Greg

17. Data: 2006-11-04 14:16:52

Od: "dr. Adam Kupawski" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

bim_bom napisał(a):
> Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
>
> A o czym gadaliście przedtem?

o twojej starej

18. Data: 2006-11-04 22:40:47

Od: Panslavista <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Przemysław Dębski" wrote:

> Użytkownik "Panslavista" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> Ke ? A po co mi się do nich dobierać ? :)

Masz racje. Cycki nawet fajne to obrzydliwosc. Widze ze mamy podobne poglady,
ja tez wole chlopcow. :-).

19. Data: 2006-11-04 22:51:01

Od: Panslavista <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka wrote:

> Przemysław Dębski napisał :
>

> 1. Jakie to były podskoki? (schody, impreza, koń )

Nie pozycja na jezdzca

> 2. Jaki sos do kota? ( kwaśny, kwaśno-słodki, wytrawny )

Ty to na chinszczyznie wychowana?

> Hanka
> ( a wszystko przez te 15cm śniegu...)

BABA???????????????????

20. Data: 2006-11-04 22:52:47

Od: Panslavista <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> doktor Tatjana
> popieramy eutanazję w całej rozciągłości

dobrze gadasz.zaslugujesz na darmowa kastracje zeby ta pula genow zniknela z
naszej ukochanej planety

5. Nie zabijaj
Kary na psp
Stowarzyszenia/kluby/ter apie dla osob schizoidalnych i z osobowoscia paranoidalna
To nic nie da!
Paradoks kłamcy