fanklub kapelusików na szydełku :-)

1. Data: 2004-03-03 13:30:09

Temat: fanklub kapelusików na szydełku :-)
Od: "Lori" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny ! Proponuje załozenie fanklubu dla miłośniczek kapeluszów i
kapelusików robionych na szydełku. Jesli macie jakieś wzory lub stronki ze
wzorkami , to prosze jeszcze raz przeslijcie... Ostatnio zakochałam się w
prawdziwych kapeluszach i takich ozdóbkach , które można powiesic z kompozycja
kwiatowa w kuchni lub w pokoju córeczki . Jednak bardzo chciałabym tej wiosny
założyć taki na głowę w słoneczny wiosenny dzień :-)wiem , ze się powtarzam po
Maxi , ale bardzo mi zależy na schemacie takiego kapelusza - bo tez
nietuzinkowy prezent dla przyjaciółki lub siostry :-)
Pozdrawiam i z góry dziękuję

1. Data: 2004-03-03 14:34:22

Temat: Re: fanklub kapelusików na szydełku :-)
Od: "Connie" <c...@f...spam.silesianet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wyslalam Ci kilka w jednym mailu. Poszukam jeszcze w zbiorach papierowych,
moze sie cos znajdzie.

Pozdrawiam,
Connie

1. Data: 2004-03-03 20:38:58

Od: "jolanta" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nietuzinkowy prezent dla przyjaciółki lub siostry :-)

>Z wielką przyjemnościa zgłaszam swój akces do fanklubu. Proszę prześlijcie
jakieś wzory. Bardzo mi zależy.Dziekuję.

1. Data: 2004-03-03 21:24:36

Od: "edi" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

ja tez, ja tez zapisuje sie do klubu kapeluszniczek:)

kazdy wzorek przyjme z otwartymi rękami, a raczej skrzyneczką:)

edi

1. Data: 2004-03-03 21:25:32

Od: "edi" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-03-03 21:40:37

Od: "Dominika " <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja również zgłaszam swój akces! Co prawda dostałam wczoraj wspaniałą
przesyłkę wzorów na szydełkowe kapelusiki od Kota :), ale jestem wciąż
nienasycona i z przyjemnością przyjmę i inne krążące na forum wzory.

Przy okazji chcę się przywitać na forum! (Wczoraj wylecialo mi to z glowy,
przepraszam.)

1. Data: 2004-03-04 06:56:49

Od: "Iwona" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziewczyny ! Proponuje załozenie fanklubu dla miłośniczek kapeluszów i
> kapelusików  robionych na szydełku.

Witam

Dołączam do fanklubu i bardzo poproszę o schematy.

PS. Z czego robicie kapelusze ?

Iwona

1. Data: 2004-03-04 06:56:49

Od: "Iwona" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-03-04 11:35:32

Od: "Lori" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny wysyłam na maila schematy - doszły do wszystkich? Ja kapelusz
zrobiłam z kordonka - teraz będę robila z Moniki , ale słyszalam coś o
RAFI...podobna do słomki . U mnie tego raczej nie dostanę .

1. Data: 2004-03-04 11:35:32

Od: "Lori" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny wysyłam na maila schematy - doszły do wszystkich? Ja kapelusz
zrobiłam z kordonka - teraz będę robila z Moniki , ale słyszalam coś o
RAFI...podobna do słomki . U mnie tego raczej nie dostanę .

czy
CZŁONKOWSTWO
[ot] pytanie niezwiazane z grupa
Re: Czy mogę dołączyć Szanowne Grupowiczki?
Koronki irlandzkie