faq & 1/2

1. Data: 2003-07-09 19:32:18

Temat: faq & 1/2
Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Witamy w grupie pl.rec.kuchnia - najsympatyczniejszej i
najsmaczniejszej grupie internetowej!
Grupa posiada swoja strone internetowa: http://www.kuchenna.host.sk
, ktorej autorka i gospodynia jest Bozenka z Wilna. Tam dowiesz sie
wszystkiego, co najwazniejsze o historii grupy, poznasz grupowe
przepisy, mozesz obejrzec ga(r)lerie, a takze wskazowki, czego nie
nalezy czynic, bo wzbudza powszechna niechec, a za co moze nawet
spotkac lincz :).
Zanim zapytasz o przepis na: kurczaka KFC, pizze (szczegolnie jak w
Pizza Hut), gofry, tiramisu, golonke, zeberka, bogracz, leczo,
biszkopt, murzynek, racuchy (chociaz racuchy to calkiem inna
historia...), koniecznie zajrzyj na strone:
http://groups.google.com/groups?q=pl.rec.kuchnia
Tam znajdziesz wszystko, czego Ci potrzeba, a nawet wiecej!
Oto metryka naszej grupy, ktora zawdzieczamy Magdalenie Bassett:
pl.rec.kuchnia - Uroki kuchni i rozkosze podniebienia - Grupa
niemoderowana.
Bedziemy rozmawiac jak sobie mozna zrobic cos ciekawego do jedzenia i
picia, co jest godne polecenia a co nie, gdzie mozna zjesc dobrze
(restauracje, bary, fast foody, itp.), gdzie lepiej nie wchodzic zeby
nie skonczyc na toksykologii. Nie bedziemy gadac o "dupie marynie".
Grupa bedzie dla tych ktorych bedzie to interesowac, niekoniecznie
szefow kuchni.... Podobnych grup nie ma...
W grupie zabronione jest przesylanie spamow i jakichkolwiek ogloszen
nie zwiazanych scisle z tematyka grupy.
Warto "dodac do ulubionych" strony naszych grupowiczow:
Strona z przepisami z naszej grupy (i nie tylko):
http://www.kuchnia.3miasto.pl/ a jezeli nie dziala to :
http://www.kuchnia.bytow.pl
Wielkie Zarcie - strona Doroty - wkn: http://www.gotowanie.wkl.pl/
Strona Joanny Duszczynskiej: http://jduszczynska.republika.pl/
Dania i Danka, czyli strona Dany: http://www.kuchnia.com.pl/
Gotowanie to sztuka - strona Grzegorza: http://www.mniammniam.pl/
Puszkkka, czyli Puszatkowa Ksiazka Kucharska Kazaly:
http://puszkkka.spinacz.pl/
Strona Misiczki: http://republika.pl/misiczka/

Uwaga, wazne!
Przy umieszczaniu przepisow na grupie, lub ich dalszym
rozpowszechnianiu poza nia
prosimy o kazdorazowe podawanie autora przepisu oraz zrodla
pochodzenia.

Niepowtarzalna atmosfera jest atutem grupy, ktorego nie zastapia Ci
wszystkie ksiazki kucharskie swiata!
Pozdrawiamy i zyczymy smacznego!

Art(Gruby).

Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2003-07-14 18:41:56

Temat: Re: faq & 1/2
Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

"Art(Gruby)" wrote:
> Oto metryka naszej grupy, ktora zawdzieczamy Magdalenie Bassett:

Art, popraw to, bo nie wiem, dlaczego Bozenka tak napisala. Ja jedynie
wykopalam w archiwach i przeslalam te metryke Bozence, gdy ona budowala
FAQs, a metryke zawdzieczamy Tomaszowi Surmaczowi.

Dla zainteresowanych: oto link do pierwszej wiadomosci o naszej grupie,
dzieki ktorej powstalo glosowanie i zatwierdzenie tej grupy:

http://tinylink.com/?wH3Tb7WH0c

MB

1. Data: 2003-07-14 18:57:41

Od: "ilona" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <m...@o...com> napisał w wiadomości

> Art, popraw to, bo nie wiem, dlaczego Bozenka tak napisala. Ja jedynie
> wykopalam w archiwach i przeslalam te metryke Bozence, gdy ona budowala
> FAQs, a metryke zawdzieczamy Tomaszowi Surmaczowi.
No nie ma czego się wstydzić Staruszko. Takie bajery, że Papcio Surmacz sam
pisze RFD, to może "meksykom" można wmówić. JAk wygląda procedura
powstawania grupy to można zobaczyć tu:
http://zimnyzenon.republika.pl/jndpng.html#i21RFD
ilona

1. Data: 2003-07-14 22:31:07

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

ilona wrote:

> [...]
> No nie ma czego się wstydzić Staruszko. Takie bajery, że Papcio Surmacz sam
> pisze RFD, to może "meksykom" można wmówić. JAk wygląda procedura

Nie bardzo rozumiem, o co Ci chodzi. Mnie chodzilo o wyjasnienie, komu
zawdzieczamy metryke grupy. Nie rozumiem tez Twojego sposobu zwracania
sie do mnie. Czy my sie znamy?
Magdalena Bassett

1. Data: 2003-07-14 22:39:15

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett napisal(a):

>Nie bardzo rozumiem, o co Ci chodzi. Mnie chodzilo o wyjasnienie, komu
>zawdzieczamy metryke grupy. Nie rozumiem tez Twojego sposobu zwracania
>sie do mnie. Czy my sie znamy?

Toz to jest przeciez Tracy cito mutabilis. Chlopczykowi najwyrazniej
jeszcze sie nie znudzilo.

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

"Płoń, płoń, płoń parlamencie, spali Cię ogień na historii zakręcie."

1. Data: 2003-07-14 23:07:49

Od: "ilona" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie bardzo rozumiem, o co Ci chodzi.
O to, że ktoś musiał napisać RFD i z faq wynika, że to Ty.
> Mnie chodzilo o wyjasnienie, komu zawdzieczamy metryke grupy.
No chyba to Ty założyłaś grupę?!
> Nie rozumiem tez Twojego sposobu zwracania sie do mnie.
Nie bądź sztywna.
> Czy my sie znamy?
Wirtualnie tak!
ilona

1. Data: 2003-07-14 23:08:09

Od: "ilona" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin E. Hamerla" <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> napisał
w wiadomości news:msb6hv44s7s8m4j8kbni7ll1quj6j0pb5t@4ax.com...

> Toz to jest przeciez Tracy cito mutabilis. Chlopczykowi najwyrazniej
> jeszcze sie nie znudzilo.
Phi!
ilona

1. Data: 2003-07-15 09:19:15

Od: "gdaMa" <g...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett wrote:
> [...]
>
> Dla zainteresowanych: oto link do pierwszej wiadomosci o naszej
> grupie, dzieki ktorej powstalo glosowanie i zatwierdzenie tej grupy:

Tknęło mnie i poszperałam - jeden z pierwszych postów dot.
pl.rec.kuchnia jest tu:
http://tinylink.com/?61VNvuRdXh
Wynika z tego, że metrykę zklecił Paweł Lachman
gdaMa (Magda)

Jak zamrozić drożdżowe ciasto.
Jajo strusie
Nalewka z brzoskwini ?