fasolka bez zasmazki?

1. Data: 2001-07-16 20:51:09

Temat: fasolka bez zasmazki?
Od: j...@c...com (joanna-chata) szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich!

Do tej pory ograniczalam sie do czytania, ale jestem w potrzebie, mam
pytanie - czym oprocz zasmazki mozna potraktowac fasolke szparagowa?
Chodzi mi o cos niskokalorycznego.

Ze swojej strony podaje przepis na male co nieco:

Serek twarogowy zasmazany

Serek bialy lepimy ugniatajac w garsci, potem obtaczamy w jajku z sola
i bulce tartej (ewentualnie zamiast - maka) i obsmazamy na oliwie.
I tyle - pyszniutkie.
Serek mozna oczywiscie czyms przyprawic (wg checi i pomyslow), no ale
musi sie lepic.
JoAnna Bukalska
j...@c...com
www.chata-morgana.com
www.hiszpania-online.com

1. Data: 2001-07-16 21:47:11

Temat: Re: fasolka bez zasmazki?
Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

joanna-chata wrote:

> Witam wszystkich!
>
> Do tej pory ograniczalam sie do czytania, ale jestem w potrzebie, mam
> pytanie - czym oprocz zasmazki mozna potraktowac fasolke szparagowa?
> Chodzi mi o cos niskokalorycznego.

Mozna polac kilkoma kroplami oleju sezamowego, albo podsmazyc na oliwie
zamiast gotowania albo posypac ziarnem sezamowym, albo polac sosem
majonezowym, albo pokropic sokiem z cytryny....
Magdalena Bassett

1. Data: 2001-07-17 06:40:03

Od: "Ania S." <A...@p...zgora.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie jest to moze niskokaloryczne, ale moja mama podaje fasolke szparagowa z
jajkiem. Do odcedzonej zoltej fasolki wbija sie jajko i trodszeczke soli.
Stawiasz na gazie i delikatnie podrzucasz zeby fasolki obtoczyly sie w
jajku.
Trzeba pilnowac zeby sie nie przypalilo.
Jest naprawde pyszne
Ania S.

1. Data: 2001-07-17 09:13:57

Od: SPAMdauballet}w...@v...pl{INVALID (==wojmat==) szukaj wiadomości tego autora

Przyjechał PKS z tabliczką <8925097593.20010716215616@chata-
morgana.com>, wysiedli ludzie, w tym j...@c...com
(joanna-chata) i usłyszeliśmy:

>czym oprocz zasmazki mozna potraktowac fasolke szparagowa

olej z pestek winogron zmieszany z sosem sojowym, to intensywny smak
na tyle, że ilość polewki nie przysparza kalorii dużo... no i no
cholesterol...

--
wojmat książka kucharska
http://puszKKKa.vege.pl

1. Data: 2001-07-17 11:06:47

Od: "Lisa" <s...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

"joanna-chata" <j...@c...com> wrote in message
> Witam wszystkich!
>
> Do tej pory ograniczalam sie do czytania, ale jestem w potrzebie, mam
> pytanie - czym oprocz zasmazki mozna potraktowac fasolke szparagowa?
> Chodzi mi o cos niskokalorycznego.

Mozna jeszcze posiekac czosnek, podsmazyc na oleju(uwazac zeby sie nie
przypalil) i dodac fasolki. Mozna do tego jeszcze dac troszke bulki
tartej... ale z samym czosnkiem smakuje takze rownie dobrze.

pozdrawiam

Lisa

1. Data: 2001-07-17 11:39:43

Od: Maja Krężel <o...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lisa napisala

: Mozna jeszcze posiekac czosnek, podsmazyc na oleju(uwazac zeby sie nie
: przypalil) i dodac fasolki. Mozna do tego jeszcze dac troszke bulki
: tartej... ale z samym czosnkiem smakuje takze rownie dobrze.

Ja robie podobnie, ale na zimno. Do ugotowanej i wystudzonej fasolki dodaje
"sos": drobniutko posiekany czosnek, szczypta soli, kilka kropelek soku z
cytryny i lyzeczka oliwy.

Maja

1. Data: 2001-07-17 12:36:13

Od: "Wknpim" <d...@p...gdansk.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lisa <s...@g...net> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:9j163f$5jn$01$...@n...t-online.com...

> [...]
> przypalil) i dodac fasolki. Mozna do tego jeszcze dac troszke bulki
> tartej... ale z samym czosnkiem smakuje takze rownie dobrze.

A ja jadlam z posiekanym koperkiem i czyms jeszcze, tylko nie wiem czy to
byl drobno posiekany tymianek czy co innego, ale na pewno swieze ziólko. I
odrobinka maselka czy oliwy, zeby sie ten koperek przykleil. Dobre.

Wkn

1. Data: 2001-07-17 14:27:35

Od: fghfgh <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

joanna-chata wrote:

> Witam wszystkich!
>
> Do tej pory ograniczalam sie do czytania, ale jestem w potrzebie, mam
> pytanie - czym oprocz zasmazki mozna potraktowac fasolke szparagowa?
> Chodzi mi o cos niskokalorycznego.

Ja najczesciej dusze z cebula i pomidorami. Jak ma byc bardziej tresciwe
to jeszcze jakies miesko, jak jarzynka do obiadu to samo.
pzdr
agi

1. Data: 2001-07-17 14:41:37

Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik joanna-chata <j...@c...com> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:8...@c...com.
..
> Witam wszystkich!
>
> Do tej pory ograniczalam sie do czytania, ale jestem w potrzebie, mam
> pytanie - czym oprocz zasmazki mozna potraktowac fasolke szparagowa?
> Chodzi mi o cos niskokalorycznego.

Niedawno podawalam przyklad "fasolki w czasie odchudzania" (jedzacy sie
odchudza a nie fasolka):
"Ostatnio zjadlam z sosem jogurtowo-ziolowym, bo chcialam ominac maselko
itepe zeby bylo niskokalorycznie:
kubeczek jogurtu naturalnego, posiekane koperek, pietruszka, szczypiorek,
zgnieciony zabek mlodego czosnku, troche octu winnego, sól, pieprz. Aha, do
gotowania fasolki prócz soli dodaj koniecznie lyzke cukru!"
Poniewaz potem wywiazala sie wymiana pogladów na temat po co cukier, to z
góry wyjasniam, ze dla lepszego smaku. wiele kalorii do fasolki nie
przeniknie, odlejesz z woda.

Smacznego, Agata Solon, naturalna

Upalne gotowanie bez cienia znudzenia
Re: Mus cytrynowy