faworki

11. Data: 2007-02-15 20:03:55

Temat: Re: faworki
Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Goska wrote:
> Podawałam ten przepis dwa lata temu:
>
> składniki:

Serdeczne dzieki wam obu, napewno wyprobuje.
MB

12. Data: 2007-02-27 01:45:29

Od: "jandulka" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Goska" napisał

<Podawałam ten przepis dwa lata temu:
<Smacznego - Gośka

Sorry, post mi się schował, dlatego dopiero teraz dziękuję. A dziękuję
bardzo, bo nie znoszę smażonych faworków, "wychowałam się" na pieczonych, od
Bliklego. Niestety, już ich nie pieką.
J.

13. Data: 2007-02-27 07:08:24

Od: "Goska" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Lut, 02:45, "jandulka" <j...@o...pl> wrote:
> A dziękuję bardzo, bo nie znoszę smażonych faworków, "wychowałam się" na
pieczonych, od
> Bliklego. Niestety, już ich nie pieką.
> J.

To właśnie oryginalny przepis, który kiedyś podawała w TV pani Blikle.
Moja mama zdążyła go zanotować i od tej pory innych faworków u nas nie
ma.

DO IKSELKI...
Ser żółty - nieprzyjemny zapach
Ponownie zamrażanie