filet

1. Data: 2003-09-20 14:37:36

Temat: filet
Od: "Basia Stanislawska" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć!
Zgłasza się kolejna nowa amatorka robótek. Oszalałam na punkcie robótki
która nazywa się :filet:.Mam narzędzia a nie wiem jak się nimi posługiwać.
może ktoś wie?Pomóżcie.

1. Data: 2003-09-20 16:01:55

Temat: Re: filet
Od: "wioletta pawłowska" <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zgłasza się kolejna nowa amatorka robótek. Oszalałam na punkcie robótki
> która nazywa się :filet:.Mam narzędzia a nie wiem jak się nimi posługiwać.
> może ktoś wie?Pomóżcie.

Tutaj sa kursiki filetu
http://strony.wp.pl/wp/tomella/

http://www.chiacchierino.toscana.it/lezionimod/ /na dole jest strzałka
kliknij ten znaczek obok i bedziesz miała kursik/

Wiola która juz próbowała tej techniki ale jeszcze nic konkretnego nie zrobiła

1. Data: 2003-09-20 16:03:20

Od: "wioletta pawłowska" <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-09-20 20:44:03

Od: "Anna B. " <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiolu, a tak z ciekawości zapytam, czy nauczyłaś się robić siatkę (filet) z
tych kursów? Czy znasz tę technikę skąd inąd?

--
Anna vel Gratka (Ziemia Lubuska)
"Chleb, którym się dzielisz, lepiej smakuje" P.Bosmans

1. Data: 2003-09-21 10:39:34

Od: "wioletta pawłowska" <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiolu, a tak z ciekawości zapytam, czy nauczyłaś się robić siatkę (filet) z
> tych kursów? Czy znasz tę technikę skąd inąd?
>
> --
> Anna vel Gratka (Ziemia Lubuska)

Nie korzystałam z tego kursu.Mojej teściowej tata robił kiedyś
firanki i ja nauczył.Miałam bezpośrednią nauczycielkę.Może jakbym miała
wcześniej przyrządy to próbowałabym nauki z netu ale dostałam jej "w spadku"
i przy okazji była nauka wstępna.
Wiola - Sieradz

1. Data: 2003-09-21 10:52:53

Od: "wioletta pawłowska" <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiolu, a tak z ciekawości zapytam, czy nauczyłaś się robić siatkę (filet) z
> tych kursów? Czy znasz tę technikę skąd inąd?
>
> --
> Anna vel Gratka (Ziemia Lubuska)

Miałam "bezpośrednią "naukę. Jak znalazłam ten kursik w necie pokazałam
teściowej i ona potwierdziła moje przypuszczenia,że to technika jaka kiedys
robiło sie firanki.Umie to robic od dziecka /jej tata robił firanki/więc
przekazałam mi swoja umiejętność wraz z "oprzyrządowaniem".
Nie próbowałam nauki z netu bo nie miałam wtedy na czym.

Wiola - Sieradz

1. Data: 2003-09-21 10:56:23

Od: "wioletta pawłowska" <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam,że sie powtórzyłam ale coś mi dzis tu wszystko wolno chodzi i
myslałam,że wiadomość nie poszła.
Jeśli macie jakieś pytania to proszę.Może uda mi się coś podpowiedzieć.

Wiola

1. Data: 2003-09-24 15:46:17

Od: "Basia Stanislawska" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję za pomoc.Nie jest to takie proste .Szukam w łodzi kogoś kto mi
pokaże ,jak to się robi.Muszę się tego nauczyć. Dzięki:)).

1. Data: 2003-09-24 16:48:52

Od: "wioletta pawłowska" <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziękuję za pomoc.Nie jest to takie proste .Szukam w łodzi kogoś kto mi
> pokaże ,jak to się robi.Muszę się tego nauczyć. Dzięki:)).

Moze mogłabym Ci pomóc.Sieradz nie jest tak daleko a moja teściowa mieszka
w Łodzi.
Wiola

1. Data: 2003-09-24 17:01:52

Od: "wioletta pawłowska" <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukam w łodzi kogoś kto mi
> pokaże ,jak to się robi.Muszę się tego nauczyć. Dzięki:)).
>

> Jak chcesz to napisz na adres
w...@s...mediaclub.pl

lub na gg 3708818
Wiola