filtr podzlewozmywakowy - z wylewką, czy narurowy?

1. Data: 2003-03-20 11:16:19

Temat: filtr podzlewozmywakowy - z wylewką, czy narurowy?
Od: "Marcin Cichy" <c...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zmierzem kupić filtr podzlewozmywakowy i jedyny dylemat, który mi pozostaje
do rozstrzygnięcia to: zrobić osobną wylewkę, czy zamontować zestaw na rurze
zimnej wody dochodzącej do baterii kuchennej?
Co według was jest lepsze?
Mieszkanie z 2 lokatorami

1. Data: 2003-03-20 20:12:08

Od: "Anador" <p...@i...pl_usun_antyspamy> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin Cichy" <c...@a...waw.pl> napisał w wiadomości
> [...]
rurze
> zimnej wody dochodzącej do baterii kuchennej?

Jak masz zmywarkę, wylewka jest niepotrzebna. Można podłączyc pod baterię. W
pp. ekonomiczniejsza jest dodatkowa wylewka, choć zalezy to też ile osób
mieszka i gdzie się stołują.
Anador

1. Data: 2003-03-20 23:46:47

Od: "Marcin Cichy" <c...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

A czy przy wylewce i sporadycznym z niej korzystaniu (np. będę miał faze
picia wyłącznie soków i jedzenia na mieście) nie ma obawy o rozwój jakiejś
nieporządzanej flory bakteryjnej w filtrze?

1. Data: 2003-03-22 20:12:50

Od: "Anador" <p...@i...pl_usun_antyspamy> szukaj wiadomości tego autora

> A czy przy wylewce i sporadycznym z niej korzystaniu (np. będę miał faze
> picia wyłącznie soków i jedzenia na mieście) nie ma obawy o rozwój jakiejś
> nieporządzanej flory bakteryjnej w filtrze?

Myśle ze nie bo w wodzie kranowej jest sporo chloru który zabija bakterie.
Zawsze możesz po przerwie w pobieraniu wody, spuscić jej nieco. Albo kupić
wkład węglowy nie zwyczajny ale z dodatkiem antybakteryjnym. Różnica w cenie
jest drobna.
Anador

odświeżacz w płynie do toalety
odkurzacz piorący, czy to działa?