fiołki w ilości mnóstwo

31. Data: 2007-05-21 12:01:45

Temat: Re: fiołki w ilości mnóstwo
Od: Krystyna Chiger <k...@h...people.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz wrote:
(...)
> A ja jestem zdecydowanym zwolennikiem fiołków. Są piękne nie tylko kiedy
> kwitną. Chyba będę musiał im podrzucić trochę mrówek, żeby je mieć w
> całym ogródku. A jeżeli wysuwasz hasło "wszystko tylko nie fiołki", to
> posadź sobie podagrycznik :-)

Podagrycznik woli słońce niz cień i w dodatku potrezbuje wilgoci. Z
cieniolubnych rzeczywiście najmniej wymagające są różne fiołki
i najszybciej można wyhodować z nich dywan. Barwinek i kopytnik
trochę wolniej się rozrastają. Ale najwspanialszy dywan mam z gajowca :)

Najpiękniejszą muzyką przed snem

32. Data: 2007-05-21 12:16:49

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krystyna Chiger" <k...@h...people.pl> wrote in message
Michal Misiurewicz wrote:
(...)
> [...]

i najszybciej można wyhodować z nich dywan. Barwinek i kopytnik
trochę wolniej się rozrastają. Ale najwspanialszy dywan mam z gajowca :)

Nie wiem dlaczego tak mało sadzi się viola tricolor - a to takie piękne i
barwne kwiaty, szkoda, że nie pachną tak jak pachnące, ciekawy tez jestem
czy lecznicze właściwości mają podobne do dzikich przodków?

33. Data: 2007-05-21 12:39:48

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger wrote:

> Podagrycznik woli słońce niz cień i w dodatku potrezbuje wilgoci.

Ekspansywny zwykły faktycznie rośnie w słońcu. Ale variegata pomalutku,
pocichutku, rozrósł się wspaniale w bardzo cienistym cieniu.

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

34. Data: 2007-05-21 13:05:15

Od: Krystyna Chiger <k...@h...people.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz wrote:

> Ekspansywny zwykły faktycznie rośnie w słońcu. Ale variegata pomalutku,
> pocichutku, rozrósł się wspaniale w bardzo cienistym cieniu.

No właśnie - wariegatę mam w półcieniu, ale rozrasta się pomalutku :)
W upalne dni jest klapniety i muszę go podlać, tak samo jak litwor.
A fiołki wysiewaja się nawet w szpary betonowego chodnika i nie wymagają
niczego :)

Najpiękniejszą muzyką przed snem

35. Data: 2007-05-21 17:39:13

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 20 May 2007 20:02:46 +0200, Gosia Plitmik napisał(a):

> Ja tak mam, chyba nawet za twoja radą. Barwinek, barwienk w ciapki,
> fiołki, funkie, kopytnik, konwalie. Wyszedł bardzo sympatyczny kącik

Cieszy mnie:)
Mozna dosadzić do tego np pióropusznika strusiego i bodziszki, jesienne
zawilce.

A to fragment mojego kącika w cieniu - raczej nudę trudno zarzucić;)

http://marta19691.fotosik.pl/albumy/103775.html#e

Pozdrawiam,
Marta

36. Data: 2007-05-21 17:43:52

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 21 May 2007 19:39:13 +0200, Marta Góra napisał(a):

> A to fragment mojego kącika w cieniu - raczej nudę trudno zarzucić;)

Ups, przepraszam mały wysmyk

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/1ec0c56c5a
87146b.html

Pozdrawiam,
Marta wciaż zmęczona po łykendowych wojażach...

37. Data: 2007-05-21 22:44:10

Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta Góra" <m...@m...pl> napisał w wiadomości

> http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/1ec0c56c5a
87146b.html

> Pozdrawiam,
> Marta wciaż zmęczona po łykendowych wojażach...

Ale ładny kącik :-)
Możesz mi powiedzieć co to jest ? Takie duże powycinane liście pod pergolą
?

Pozdrawiam - Jagoda

38. Data: 2007-05-21 22:57:37

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 22 May 2007 00:44:10 +0200, Jagoda napisał(a):

> Użytkownik "Marta Góra" <m...@m...pl> napisał w wiadomości

87146b.html

> Ale ładny kącik :-)
> Możesz mi powiedzieć co to jest ? Takie duże powycinane liście pod pergolą

Zemsta Kronopio;) vel Senecio tanguticus vel Ligularia tangutica.
Wyślij mi adres na maila to z przyjemnością się kawałak pozbędę, ale
ostrzegam - rozłazi się.

Tutaj wiecej fotek:
http://tabaza.sapijaszko.net/modules.php?name=Tabaza
&file=index&op=Szczegolowo&tid=1957

Pozdrawiam,
Marta

39. Data: 2007-05-22 06:39:34

Od: Krystyna Chiger <k...@h...people.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra wrote:

> Zemsta Kronopio;) vel Senecio tanguticus vel Ligularia tangutica.
> Wyślij mi adres na maila to z przyjemnością się kawałak pozbędę, ale
> [...]
Wodolubne bardzo. Cień to ja mam, ale wilgoci za mało. Latałam z
konewkami, aż mi sie odechciało i oddałam.

Krycha i piaski

Najpiękniejszą muzyką przed snem

40. Data: 2007-05-22 09:13:55

Od: "flash" <S...@N...PL> szukaj wiadomości tego autora

> Porobię dzisiaj fotki, może się w końcu uda

Bede wdzieczny, w zwiazku z moimi najblizszymi planami glebogrzebstwa...

:)

na swierku babelki
Autorska Pracownia Aranżacji Krajobrazu BELLIS zaprasza
Autorska Pracownia Aranżacji Krajobrazu BELLIS zaprasza
Mszyce a kot
Lubaszka, damacha - czy ktoś ma?