flunitrozepam+alkohol

1. Data: 2001-08-21 18:40:05

Temat: flunitrozepam+alkohol
Od: "Marek Jerchewicz" <a...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

jak w temacie
podobno w Szwecji jest to duzy problem
o co tu chodzi?
Marek

2. Data: 2001-08-22 06:41:14

Temat: Re: flunitrozepam+alkohol
Od: "Mico" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nieźle wali. Spróbuj relanium z alkoholem - ten sam efekt, chociaż po
flunitrazepamie powinien być mocniejszy zjazd.

3. Data: 2001-08-22 07:03:04

Od: "piotr" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mico <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9lvkhp$k3j$...@n...tpi.pl...
> Nieźle wali. Spróbuj relanium z alkoholem - ten sam efekt, chociaż po
> flunitrazepamie powinien być mocniejszy zjazd.

widze mico ze zararzasz sie od tych eksperymentatorow- narkomanow
czasami mam wrazenie ze ludzie ida na farmacje po to aby miec dobre "zjazdy"
:)))

--
Piotr
www.techfarm.prv.pl

4. Data: 2001-08-22 18:55:08

Od: "Marek Jerchewicz" <a...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie mam zamiaru na sobie eksperymentowac cos sie kolegom powalilo,jezeli
ktos cos wie na ten temat niech napisze
Marek

5. Data: 2001-08-24 10:03:11

Od: "vaccinium macrocarpon" <d...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

rohypnol, date rape drug

ps. czemu nie ma polskich stron na ten temat ? zmowa milczenia czy co ?

pzdr

dar

6. Data: 2001-08-24 10:17:44

Od: f...@p...com (Franz Maurer™) szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 24 Aug 2001 12:03:11 +0200, "vaccinium macrocarpon"
<d...@a...net> wrote:

>rohypnol, date rape drug
>

>ps. czemu nie ma polskich stron na ten temat ? zmowa milczenia czy co ?

W Krakowie Centralne Biuro Sledcze prowadzi sledztwo na ten temat.
Wiesc niesie ze chodzi o handel ludzkimi organami. Ale to tylko
wiesc...
--
Franz M.

7. Data: 2001-08-24 14:40:25

Od: "vaccinium macrocarpon" <d...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

tu mnie zagiąłeś, a co ma flunitrazepam do handlu organami ?

uzypiają kogoś i wycinają mu nerkę ?

pzdr

dar

8. Data: 2001-08-24 20:00:55

Od: f...@p...com (Franz Maurer™) szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 24 Aug 2001 16:40:25 +0200, "vaccinium macrocarpon"
<d...@a...net> wrote:

>tu mnie zagiąłeś, a co ma flunitrazepam do handlu organami ?
>
>uzypiają kogoś i wycinają mu nerkę ?

Dokladnie taka sytuacja miala ponoc miejsce. Slyszalem o ty 3-4
miesiace temu.
W zeszlym miesiacu zostalo rozeslane pismo z CBS z prosba o
przegladniecie recept wystawianych przez jednego z krakowskich
anestezjologow na Rohypnol.
Moze to tylko plotka + zbieg okolicznosci...

--
Franz M.

9. Data: 2001-08-27 06:37:20

Od: "vaccinium macrocarpon" <d...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

skoro już o plotkach mowa to ja słyszałem o dziewczynie która poszła na
dyskoteke,
tam się upiła i poznała chłopaka, a jak sie obudziła,
to leżała w wannie z lodem i karteczką, że nie ma nerki i aby zadzwoniła po
doktora,

zmusiłeś mnie :))).............

ale to raczej lipa nie sądzicie ?

pzdr
dr

10. Data: 2001-08-27 06:37:55

Od: "vaccinium macrocarpon" <d...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

a propos,

zdawało mi się że rohypnol nie jest w obrocie w Polsce ,

dr

Venoruton
Notropil
Powitanie i propozycja