fluor, fluoryzacja, fluor w wodzie i w paście do zębów - kolejna odsłona

41. Data: 2009-04-18 23:43:21

Temat: Re: fluor, fluoryzacja, fluor w wodzie i w paście do zębów - kolejna odsłona
Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

OneiroO pisze:

> No to zajebiście...jest coś bez cukru plus reszta?

Jeszcze dodam, że wolę czysty cukier niż jakieś trucizny :-)

--
animka

42. Data: 2009-04-19 11:43:46

Od: doslaw <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl> szukaj wiadomości tego autora

tomek wilicki pisze:

> zaraz zaraz, to znaczy że jak zjesz sól coś Cię dusi w gardle?

nie sól tylko ryby
prawdopodobnie ości ;))

bp,anmsp

43. Data: 2009-04-19 13:03:20

Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

doslaw pisze:

> nie sól tylko ryby
> prawdopodobnie ości ;))

Jakby to były ości to chyba bym napisała, co?
Widocznie jestem uczulona na jod, nie rozumiesz tego?

--
animka

44. Data: 2009-04-20 01:55:28

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "animka" napisał:

> Wiem, że ryby mogę zjeść tylko mało, bo widocznie jod z ryb
> mnie uczula, pewnie mam nadmiar.

A mieszkasz nad morzem i jesz algi, jak wilicki? Przedwojenni Niemcy z
Dolnego Śląska (i chyba nie tylko) zażywali jod, bo masowo cierpieli
na wole niedoborowe.
Masz, ofiaro propagandy jodowej:
http://www.alergia-pokarmowa.med.pl/lek_alerg_ryby.h
tml

--
Pozdrawiam - Aicha

45. Data: 2009-04-20 11:18:32

Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> A mieszkasz nad morzem i jesz algi, jak wilicki?

Nie.

Przedwojenni Niemcy z
> Dolnego Śląska (i chyba nie tylko) zażywali jod, bo masowo cierpieli
> na wole niedoborowe.

Nie mam żadnej woli :-)

> Masz, ofiaro propagandy jodowej:
> http://www.alergia-pokarmowa.med.pl/lek_alerg_ryby.h
tml

Dzięki, przeczytałam :-)

--
animka

46. Data: 2009-04-21 10:20:46

Od: Piotr Curious Gluszenia Slawinski <c...@m...ip.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

STranger wrote:
> LOL, widzę, że dowcipny chciałeś być :>
> A suplementów z jodem w aptece nie widziałeś?

ale w jakich ilosciach . zaraz zaczniesz ostrzegac przed szkodliwoscia
wody - wpisz sobie w google 'zatrucie wodne' ;)

sprobuj nie ratowac ludzi przed ich wlasna glupota, to jak wchodzenie do
plonacego budynku zeby ratowac kotka...

47. Data: 2009-04-21 11:45:36

Od: Piotr Curious Gluszenia Slawinski <c...@m...ip.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

STranger wrote:

> Polecam:
> http://otworz-oczy.org/?p=231
>

> Cytat tego artykułu na wypadek gdyby link przestał działać w przyszłości:
<ciach>

moje 3 grosze.
z 'jednej strony' propaganda nawoluje ze fluor pomaga na zeby
(jednoczesnie pomijajac podstawowy fakt istnienia 'okienka terapeutycznego'
jego dawki, i usredniajac wyniki badan probujac znalezc 'zloty srodek')

z drugiej krzyczy sie ze fluor jest calkiem be i podaje sie zdrowo
przesadzone dane o jego 'szkodliwosci'.

osobiscie srednio podoba mi sie pomysl dodawania 'w promocji' do wody czegos
czego nie chce.
bo jesli np. uzywam juz pasty z fluorem, plynu do plukania ust - z fluorem,
fluoryzuje zeby u dentysty, a oprocz tego pracuje w hucie aluminium w
ktorej dostaje precyzyjnie 'nieszkodliwa' dawke fluoru, to dodatkowe dawki
fluoru w wodzie pitnej zwyczajnie sa mi niepotrzebne, a nawet moga okazac
sie szkodliwe.

i wciskanie kitu w stylu ze to 'dla dobra ludzkosci', albo ze 'rzekoma
szkodliwosc fluoru to oszustwo' po prostu do mnie nie przemawia.

http://en.wikipedia.org/wiki/Fluoride_poisoning#Chro
nic_toxicity
jak widac osiagnac toksyczne dawki mozna dosc latwo, zakladajac ze
fluorowana woda zawiera 0.3mg/L fluoru osoba ktora wypija 2L wody dziennie
otrzyma juz 0.6mg.

warto tez zaznaczyc ze bardzo latwo jest 'skoncentrowac' fluor bo nie
wytraca sie on przy odparowywaniu wody . sporzadzajac wiec np. koncentrat ,
gotujac uzywajac takiej wody - dawka sie zwieksza.

porownywanie jednak fluoru do np. olowiu jest gruba przesada, fluor jest
usuwany z organizmu stosunkowo szybko.

Wypadanie włosów po długiej hospitalizacji
Czerwone kropki na skórze
Milgamma N a ciąża
podwyższone ASO
szczepienie przypominające WZW B