folia pod korę?!!?

21. Data: 2004-11-08 18:52:07

Temat: Re: folia pod korę?!!?
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To jeszcze napisz jak te rośliny nawozisz.
>
> Pozdrawiam
> Marta

Dożylnie.

Pozdrawia zmysłowo boletus

22. Data: 2004-11-09 09:31:47

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zbigniew Mazur" <f...@t...pl>
[...]
> Pozdrawiam wygodnie, :-)

Zbyszku, poproszę o opis do zdjęć 2 i 9.

--
Pozdrawiam, Jerzy

---

23. Data: 2004-11-09 10:07:53

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

24. Data: 2004-11-09 10:43:06

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> w tle rozniez czasami widac dziki
> ale bardziej plochliwe i nie zapuszczaja sie do mnie
> :)
> z pozdrowieniami i usmiechami
> _hehehe

Boją się odyńca ? :-)))

Pozdrawia boletus

25. Data: 2004-11-09 10:51:17

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wszystkie powierzchnie wyściółkowane tkaniną mam przykryte innym
> materiałem.
> Ja się przyzwyczaiłem do jej wygladu. Czekam aż zostanie zakryta płożącymi
> gatunkami zadarniającymi typu bluszc czy trzmielina.
> Czasem goście sądzą, że mam wielkie połacie stawu.
> Zauważylem też pliszki pod wieczór biegające po tej równej nawierzchi w
> pogoni
> za owadami.
>
> Pozdrawiam wygodnie, :-)
> Zbyszek

Ech Ty sadysto ! Przez Ciebie dżdżownice
muszą żerować na okrągło :-(

Pozdrawia bez wytchnienia boletus

26. Data: 2004-11-09 12:29:41

Od: Bartosz Nowicki <B...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

... nie staja sie elementem gleby - nie ulegaja rozkladowi
sorry za skrot

pozdr
Bart

27. Data: 2004-11-09 13:01:16

Od: "Dirko" <d...@5...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:012301c4c5bd$d1f483d0$4c8e1b53@smal9k1kzfv9ki
Tadeusz Smal <s...@s...pl> napisał(a):

> [...]
> maja wielkomiejskie kopytka tzn szpilki
> i chyba dlatego tak podziurawily mi agrowloknine
> przebiegajac po niej po rozkislej glinie

Hejka. Kopytka saren to racice, a nad nimi są raciczki czyli szpile
:-)(wyrostki rogowe powyżej racic na nogach (cewkach) saren i
pozostałej zwierzyny płowej oraz żubrów, dzików, muflonów i kozic).
Szpilki czyli igły lub szczotki to rogowe igiełki tworzące rodzaj
grzebyków, wyrastające na bokach palców leśnych kuraków (np. głuszców),
zanikające po tokach. (Stanisław Hoppe "Słownik języka Łowieckiego"
Pozdrawiam łowiecko Ja...cki
PS Zwierz nie musi być ogromny. Liczy się nacisk jednostkowy, bo sarna
przeciętnie waży zaledwie kilkanaście kilogramów. :-)

28. Data: 2004-11-09 16:35:34

Od: "Zbigniew Mazur" <f...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN napisał:

> Zbyszku, poproszę o opis do zdjęć 2 i 9.

Na drugim zdjęciu http://www.sapijaszko.net/zbyszek/2.html
jest widoczny bratek a po prawej biały, pełnokwiatowy Impatiens wallerana *1
postawiłem go w cylindrze foliowym i szybko sie ukorzenił.
Przestał tak cały sezon. Pod nim glebe pokrywa mech wątrobowiec.
W części z paprociami w ogóle nie spulchniam ziemi, dlatego pojawiło mi się
wiele nowych siewek paproci np. Asplenium trichomanes czy Phyllitis
scolopendrium.
Po lewej za bratkiem łan z kopytnika (Asarum europeum) - bardziej mi sie podoba
na pokrycie gleby niż bluszcz.
W centrum widoczna paproć Polystichum setiferum `Wollastonii`.
Po lewej za nią krzew białej piwonii drzewiastej a za nią
ukryty ja. :-)
W tle żywopłot z cisa Taxus x media `Hicksii`.

Na zdjęciu dziewiątym http://www.sapijaszko.net/zbyszek/9.html
Grzegorz pokazał swój kunszt i z niepozornych kwiatków rosnacych na tym
klombie: http://www.sapijaszko.net/zbyszek/2.html
wykadrował na cały ekran zdjęcie białego Impatiens walerana i bakopy - kwiatów
nie zimujących w gruncie.

Pozdrawiam opisowo, :-)
Zbyszek

*1 Co do poprawnosści nazwy nie jestem pewien. W Kwietniku kiedyś wyczytałem,
że nazwa powstała na cześć brytyjskiego misjonarza Horacego Wallera.
Google wyrzucają 2,950 x dla zapytania Impatiens wallerana
i 4,180 x dla zapytania Impatiens walleriana.

29. Data: 2004-11-09 16:39:55

Od: "Zbigniew Mazur" <f...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Namieszałem z opisem zdjęcia nr 9.
Miało byc tak:

> [...]
> klombie: http://www.sapijaszko.net/zbyszek/10.html
> wykadrował na cały ekran zdjęcie białego Impatiens walerana i bakopy -

Przepraszam za zamieszanie, :-)
Zbyszek

30. Data: 2004-11-09 17:08:14

Od: "Dirko" <d...@5...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:16dd.00000407.418fa129@newsgate.onet.pl Zbigniew
Mazur <f...@t...pl> napisał(a):

> W ten sposób są posadzone między innymi moje hortensje `Annabelle`:
> http://www.sapijaszko.net/zbyszek/21.html

Hejka. A wśród tych hortensji cóż to za kwiatek rośnie? :-)
Pozdrawiam wyjątkowo Ja...cki

grzyby
czym okrywac na zime
Zagospodarowanie ziemi