fotka w necie?

1. Data: 2003-06-13 17:21:35

Temat: fotka w necie?
Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co o tym myslicie:
http://fotka.pl/top_lista.php?what=best
?

Ktos moze poznal w ten sposob kogos interesujacego? :)

Czarek

1. Data: 2003-06-13 18:43:01

Temat: Re: fotka w necie?
Od: "tdrk" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ktos moze poznal w ten sposob kogos interesujacego? :)

Jak do podobnego serwisu wyslalem swoja fotke, to mi zablokowano podstrone
za lamanie regulaminu. Admin nie mogl uwierzyc ze na zdjeciu (fakt, ze
"wieziennym") ja to ja.

1. Data: 2003-06-13 19:31:52

Od: KOMINEK <k...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

w <news:bcd145$lgk$1@news.onet.pl>
cbnet napisał(a):

> Co o tym myslicie:
> http://fotka.pl/top_lista.php?what=best
> ?

Jesli te 4 pierwsze laski sa najladniejsze to nie chce mi sie ogladac
reszty serwisu.
Jedna brzydsza od drugiej...
--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi, wnioski, propozycje: k...@e...pl

"Co to kurwa bylo?" - burmistrz Hiroszimy

1. Data: 2003-06-13 19:36:01

Od: "tdrk" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jenna X:

1. Data: 2003-06-13 19:38:10

Od: "tdrk" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jenna X:

:O SOBIE:
Czasami wydaje mi sie, że sama o sobie nie wiem wszystkiego...czasami jestem
anilokiem a czasami diabekiem!

Jak widac to niemam niektorych polskich liter, ale napewno rozumiecie co
pisze...

Jestem urodzona w Szwecji ale moi rodzice sa z Bydgoszczy!

:ZAINTERESOWANIA:
Samochody, motory...hmm...no prawie wszystko co ma w sobie silnik!

ROTFL

1. Data: 2003-06-14 21:06:04

Od: "m@l@ m!" <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cbnet" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
> Co o tym myslicie:
> http://fotka.pl/top_lista.php?what=best
> ?
>
> Ktos moze poznal w ten sposob kogos interesujacego? :)
>
> Czarek
----
Ja poznalam ... siebie:) Rewelacja ...
innych poznawac w ten sposob nie chce ...
jak wszyscy siada przy kompach to kto wyjdzie do klubu czy do sklepu?
A modelki beda stworami nie z tej ziemi :>

Mala

1. Data: 2003-06-14 21:11:56

Od: Janek K <jankul1@sink_spam_autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

"tdrk" <s...@g...pl> wrote in

> Jak do podobnego serwisu wyslalem swoja fotke, to mi zablokowano
> podstrone za lamanie regulaminu. Admin nie mogl uwierzyc ze na zdjeciu
> (fakt, ze "wieziennym") ja to ja.

Czy mozesz blizej opisac to zdjecie? ;-)

"It is bad to carry even a good thing too far. Even concerning things such
as Buddhism, Buddhist sermons, and moral lessons, talking too much will
bring harm."

1. Data: 2003-06-14 21:20:35

Od: "uzus" <u...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet <c...@w...pl> napisał(a):

> Co o tym myslicie:
> http://fotka.pl/top_lista.php?what=best
> ?
>
> Ktos moze poznal w ten sposob kogos interesujacego? :)

Co ma być interesujące: zawartość czy opakowanie?

1. Data: 2003-06-14 21:32:47

Od: Janek K <jankul1@sink_spam_autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

"cbnet" <c...@w...pl> wrote in news:bcd145$lgk$1@news.onet.pl:

> Co o tym myslicie:
> http://fotka.pl/top_lista.php?what=best
> ?
>
> Ktos moze poznal w ten sposob kogos interesujacego? :)

Jesli mam wierzyc przechwalkom kolegow, to tak - chociaz te znajomosci nie
trwaly na tyle dlugo, abym mogl je zweryfikowac.;-)

Janek

1. Data: 2003-06-14 22:30:16

Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

uzus:
> Co ma być interesujące: zawartość czy opakowanie?

No wlasnie. :)
A czy w miare interesujace opakowanie wyklucza fajna
zawartosc?

Ale zdziwilo mnie cos innego: wysokie oceny jakie otrzymuja
osoby o urodzie w sumie takiej sobie.
W tamtym rankingu bardzo latwo byc 9-ka. ;)
Z czego to moze wynikac? :)

Widzialem tez zdjecia osob bardzo urodziwych ocenione
nedznie ogolnie z powodu opisu. Niskie oceny w takich
przypadkach to zasluga osob bardzo przecietnie urodziwych.
Zazdrosc?

Czarek

refleksja nad samobójstwem
Re: [albertan] wola boga Wakan Alo