Re: [foto] Moja wiosna

1. Data: 2004-04-26 12:25:19

Temat: Re: [foto] Moja wiosna
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"JotHa" <j...@p...onet.pl> wrote in message news:c6i6pf$bjv$1@news.onet.pl...

> Jak widac, w blizej nieokreslonych powodow roslin cebulowych dziwnie malo :(

Zarty sie Wacpani trzymaja! Najpiekniejsze sa szachownice.

Jesli mozna mala prosbe - zmien kolor tla albo kolor "unvisited links", bo ledwo
mozna zobaczyc, ze tam jest wiecej niz jedna strona.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

2. Data: 2004-04-27 17:27:42

Od: "JotHa" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:Pc7jc.265

> Zarty sie Wacpani trzymaja! Najpiekniejsze sa szachownice.
Jakie zarty ?!? ;-)

> Jesli mozna mala prosbe - zmien kolor tla albo kolor "unvisited links", bo
ledwo
> mozna zobaczyc, ze tam jest wiecej niz jedna strona.
Prosba spelniona :-)

A co do predkosci wczytywania sie fot, to... sa juz odchudzone to netu,
napewno mozna by jeszcze.
Az tak bardzo Wiesiu jest to klopotliwe ?

Pozdrawiam
Asia

3. Data: 2004-04-27 19:09:57

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

JotHa napisała w wiadomości: ...

>A co do predkosci wczytywania sie fot, to... sa juz odchudzone to netu,
>napewno mozna by jeszcze.
>Az tak bardzo Wiesiu jest to klopotliwe ?

Twoje zdjecia jakos wolno mi sie otwieraly, a chcialam wszystkie obejrzec.
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

4. Data: 2004-04-28 02:31:01

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"JotHa" <j...@p...onet.pl> wrote in message news:c6m5cm$q1g$1@news.onet.pl...

> Jakie zarty ?!? ;-)

Ano, napisalas, ze malo cebulowych. A na zdjeciach sa!

Pozdrowienia,
Michal

5. Data: 2004-04-28 07:13:14

Od: JotHa <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Michal Misiurewicz napisał:

> Ano, napisalas, ze malo cebulowych. A na zdjeciach sa!
Byc sa. Ale niewiele ich sie z ziemi wylonilo w porownaniu z ilosci do
ziemi wlozonych. :-(

:-)

Pozdrawiam
Asia