fotografia

11. Data: 2005-03-11 09:23:42

Temat: Re: fotografia
Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:d0rmje$5sl$1@inews.gazeta.pl...

> Dla poliglotów są dwa ostatnie. XV i IV są po polsku. :) Pomyślałem o
> wszystkich. :))
> Ale jak ktoś woli ciężarówkę to nie zmuszam. :) :P

Dobrze, dobrze. Starczy tych złośliwości. Nie mam prawa jazdy ;-).

Z pozdrowieniami, Maria

12. Data: 2005-03-11 10:35:13

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

| Jeśli już wszystkie rośliny wymarzły i wyschły, może ktoś opowie
| o robieniu zdjęć.Moje są zamałe i nic nie widać, albo za wielkie
| i nigdzie ich nie mogę wsadzić.Co robić, aby było dobrze?

http://ogrod.mm.com.pl/foto/index.htm

Pozdrawiam, Basia.

13. Data: 2005-03-11 10:44:02

Od: "Dziadek" <p...@o...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "mirzan" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

> http://ogrod.mm.com.pl/foto/index.htm
>
> Pozdrawiam, Basia.

Piękna, pożyteczna strona ale czemuż ona taka anonimowa?

Pozdrawiam ciepło, Dziadek

14. Data: 2005-03-11 10:55:45

Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

mirzan wrote:
> [...]
> o robieniu zdjęć.Moje są zamałe i nic nie widać, albo za wielkie
> i nigdzie ich nie mogę wsadzić.Co robić, aby było dobrze?

Wszyscy sięgają daleko, bardzo mały program dostepny w pakiecie Office,
tylko trzeba zaznaczyć opcję przy wgrywaniu, lub dograć,to Microsoft Photo
Editor, oczywiście po Polsku, ustawiasz wielkość cm. lub pikseli i robi to w
ułamkach sekund.
Pozdr. Bogusław

15. Data: 2005-03-11 10:56:53

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dziadek" <p...@o...net.pl> napisał w wiadomości

| Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@i...pl> napisał w wiadomości

| Piękna, pożyteczna strona ale czemuż ona taka anonimowa?

http://ogrod.mm.com.pl/foto/fotografia_w_ogrodzie_zi
ma_2002_1.htm - zdjęcie
autora.

A autor znany z grupy, choć ku nie tylko mojemu żalowi ostatnio się nie
udziela.

Pozdrawiam, Basia.

16. Data: 2005-03-11 12:00:50

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pokażę jutro ten tekst synowi i zmyję mu głowę :).
> Mnie robi się  gorąco już na samą myśl, że znowu będę musiała uczyć się
> nowej obsługi ;).
>
> Z pozdrowieniami, Maria

Udało mi się zmnieszyć zdjęcie ismeny,ale wygląda
jakoś dziwnie.
Pozdrawiam. Mirzan http://fotogalerie.pl/galeria/galeria_mirzan

17. Data: 2005-03-11 12:21:32

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Udało mi się zmnieszyć zdjęcie ismeny,ale wygląda
> jakoś dziwnie.
> Pozdrawiam. Mirzan http://fotogalerie.pl/galeria/galeria_mirzan

Ona jest różowa? Miałam kiedyś białe i żółte, ale różowej nie widziałam.
Nerinę miałam różową. Masz może czerwoną? Ja mam teraz ismenę z
biało-zielonymi liśćmi. Ciekawe, jak zakwitnie.

Z pozdrowieniami, Maria

18. Data: 2005-03-11 13:30:05

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

Habeck Colibretto wrote:

> Dla poliglotów są dwa ostatnie. XV i IV są po polsku. :) Pomyślałem o
> wszystkich. :))
:)))))
niech Tobie Bozia w kochankach wynagrodzi dobry czlowieku
:)
> Ale jak ktoś woli ciężarówkę to nie zmuszam. :) :P
:)
ale naprawde taka ciezarowka lepiej sie jedzie
choc niewatpliwie trudniej sie parkuje
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

19. Data: 2005-03-11 14:44:18

Od: "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

r...@t...net.pl (=?ISO-8859-2?Q?Bogus=B3aw_Radzimierski?=) napisał(a):

> [...]
> Editor, oczywiście po Polsku, ustawiasz wielkość cm. lub pikseli i robi to w

Po pierwsze nie jest darmowy - należy do pakietu, za który trzeba słono
zapłacić - z drugiej strony możesz użyć Painta, który jest jeszcze "bliżej"
niż w PE. :)
Po drugie nie ma trybu wsadowego - dla osób robiących dużą ilość zdjęć jest to
dyskwalifikująca wada.
Po trzecie posiada zaledwie ułamek możliwości darmowych programów typu
IrfanView czy XnView które nie dość, że darmowe to są jeszcze małe.

Po czwarte... Mirzan - używasz aparatu cyfrowego, czy analogowego? Bo to też
ma znaczenie. Wszyscy się skupiają na programach do zmiany rozdzielczości, a
może problem leży wcześniej - przy pozyskiwaniu zdjęć. :)
BTW trochę przydatnych linków:
http://www.agfa.imagecenter.pl/index_kursy.php
http://www.normankoren.com/
http://www.photo.net/

I do oglądania: :))
http://www.atamanka.pl/
http://www.stopa.cso.pl/

No i po piąte ten wątek to NTG - gro informacji można otrzymać od ludzi na
grupach fotograficznych (np. pl.rec.foto, czy pl.rec.foto.cyfrowa) a najlepiej
przejrzeć archiwum.

Habeck

20. Data: 2005-03-11 15:20:29

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Po czwarte... Mirzan - używasz aparatu cyfrowego, czy analogowego? Bo to też
> ma znaczenie. Wszyscy się skupiają na programach do zmiany rozdzielczości, a
> może problem leży wcześniej - przy pozyskiwaniu zdjęć. :)

Używam cyfrowego.Korzystałem z takiej funkcji, w której robił
dwa zdjęcia, jedno malutkie do wysyłania, drugie trochę większe.Chyba
zaczynam rozumieć o co chodzi w tym zmniejszaniu, będę mógł robić
normalne, duże.
Fachowców nie mam co zaczepiać, bo dowiem się że najlepiej przejrzeć
w archiwum , a tam są tysiące postów. W których Artysta kłóci się
z amatorem,a rzeczywistej informacji niewiele.
Pozdrawiam.Mirzan

Grupy końca początek ?
skorupki jajka jako sposób na zwiększenie ilości wapnia
Vectorworks Landmark
Dawno temu...
Kiedy opryski.