fotografia

21. Data: 2005-03-11 16:29:49

Temat: Re: fotografia
Od: "savana jk" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

No dobrze, dobrze . Może i faktycznie mało mnie na grupie ale czytam posty
praktycznie codziennie. Taki nawyk od lat.
Trochę mi wstyd, że stronka nie jest aktualizowana. Ciągle parę projektów
jest zaczętych a nie skończonych . Prawie ukończona jest historia roslin
otrzymanych od pl.rec ogrodników ( teraz to sie je sępi ) Jak to wyglądaja
po latach, Poprawy wymaga strona co do jakości zdjęc a ma już parę ładnych
lat. A to w historii cyfry epoka.
Można troszkę pooglądać na stronie http://sannati.150m.com bowiem na
http://pbase.com już galerie moje po wyrzucali.
Polecam własnie http://pbase.com tutaj można się naprawdę dużo nauczyć.

Uszanowanie
Jacek
ps
Na http://sannati.150m.com jest własnie wawrzynek biały otrzymany do Bogusia
jako malutka siewka

22. Data: 2005-03-11 16:34:08

Od: "savana jk" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Okazuje sie , że cos jednak zostalo na pbbase.

http://www.pbase.com/jacek_kaliszan

Uszanowanie
Jacek

23. Data: 2005-03-11 18:03:40

Od: Mariusz Maciąg <m...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

> MSPANC
> A ja mam ogromny samochód ciężarowy, którym dojeżdżam codzinnie do pracy.
> Co prawda na rowerze byłbym tam w 2 min i nigdy nie wożę ze sobą więcej
> niż jedną teczkę dokumentów i jazda samochodem zajmuje mi 15min (a to
> bramę trzeba otworzyć, a to zamknąć, a to na światłach postać...) i przy
> okazji spala kilka litrów paliwa, ale co tam... w końcu mam duży samochód
> ciężarowy. :)

Ależ proszę o nie narażanie mnie na zmywanie głowy zupełnie niepotrzebnie :)
To jak się prowadzi samochód ciężarowy (lub rower) w znacznej mierze zależy
od kierowcy :)
Prawdopodonie nie jest to grupa na takie dyskusje, ale w obronie
mojej Rodzicielki, a na dalszym planie Gimpa, stanąć mi trzeba :)
Gimp bowiem, to raczej rower (trzymając się samochodowej gwary) po dobrym
tuningu, który się wszędzie zmieści, szybko dojedzie, a jak będzie trzeba
to i poleci :) I ten czy inny program nie jest kwestią wyboru "jedynie
słusznego", tylko wyboru odpowiadającego użytkownikowi.
I tego się trzymajmy, zostawiając na boku techniczne sprawy "o
wyższości...." :)
Przecież stronę HTML również można "wyklikać" we Front Page'u :)....
tylko po co ? :)

pozdrawiam,
Mariusz Maciąg

24. Data: 2005-03-11 18:57:20

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://fotogalerie.pl/galeria/galeria_mirzan

> Ona jest różowa? Miałam kiedyś białe i żółte, ale różowej nie widziałam.
> Nerinę miałam różową. Masz może czerwoną? Ja mam teraz ismenę z
> biało-zielonymi liśćmi. Ciekawe, jak zakwitnie.
>
> Z pozdrowieniami, Maria

Wydaje mi się że jednak biała, poznaję po zaróżowionych liściach
bokkonii w tle ;-)

Serdecznie Miłka

25. Data: 2005-03-11 22:01:30

Od: "AnnaF" <annpom1@WYTNIJ_TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariusz Maciąg" <m...@a...com.pl> napisał w wiadomości
> Witam.
> Przecież stronę HTML również można "wyklikać" we Front Page'u :)....
> tylko po co ? :)

Ba - i w Notatniku mozna.
pozdrawiam
Ania

26. Data: 2005-03-13 09:35:19

Temat: Re: fotografia [OT]
Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 11.03.2005, o godzinie 19.03.40, na pl.rec.ogrody, Mariusz Maciąg
napisał(a):

> Ależ proszę o nie narażanie mnie na zmywanie głowy zupełnie niepotrzebnie :)

Myślałem, że chodzi o obronę matczynego honoru... a idzie tylko o Twoją
głowę. ;D

> To jak się prowadzi samochód ciężarowy (lub rower) w znacznej mierze zależy
> od kierowcy :)

Pewnych rzeczy nie przeskoczysz. Nie pojedziesz skrótem - leśną ścieżką -
samochodem. :)

> Prawdopodonie nie jest to grupa na takie dyskusje, ale w obronie
> mojej Rodzicielki, a na dalszym planie Gimpa, stanąć mi trzeba :)

Grubo za późno. :) Maria napisała, że "starczy tych złośliwości".
Przychyliłem się do jej prośby. :)

> Gimp bowiem, to raczej rower (trzymając się samochodowej gwary) po dobrym
> tuningu, który się wszędzie zmieści, szybko dojedzie, a jak będzie trzeba
> to i poleci :)

A racja. Tylko po co uczyć ludzi tak skomplikowanego programu i po co uczyć
ich, żeby instalowali coś, co im w 99% nie jest potrzebne? IMO to
naciąganie - nawet jeżeli program jest darmowy i niesamowicie użyteczny.

> I ten czy inny program nie jest kwestią wyboru "jedynie
> słusznego", tylko wyboru odpowiadającego użytkownikowi.

Zgadza się. Dlatego początkującym bez aspiracji na "tuningowane rowery"
zawsze będę polecał programy darmowe, małe i proste. :) Wiem, wiem... może
ktoś się nauczy czegoś więcej używają GIMP-a. Ale w kontaktach z klientami
zauważyłem, że Word najczęściej służy do pisania tekstów, które można bez
problemu "wysmażyć" w WordPad-zie. :) I podobnie jest z większością
programów (znam ludzi, którzy PS-a używają wyłącznie do skanowania
czarno-białych tekstów - dlaczego? - bo ktoś kiedyś im powiedział, że to
najlepszy program graficzny... :D).

> I tego się trzymajmy, zostawiając na boku techniczne sprawy "o
> wyższości...." :)

Nie ma wątpliwości, że GIMP _w ogólności_ jest lepszy. :) Nawet bym nie
śmiał napisać, że jest inaczej. :)

> Przecież stronę HTML również można "wyklikać" we Front Page'u :)....
> tylko po co ? :)

A nie wiem, ale niektórzy polecają FP. :))

*Habeck*
- Schutzbach

27. Data: 2005-03-13 11:03:41

Temat: Re: fotografia [bardzo - OT :]
Od: Mariusz Maciąg <m...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Habeck Colibretto wrote:

> Myślałem, że chodzi o obronę matczynego honoru... a idzie tylko o Twoją
> głowę. ;D

Ależ przeciwnie :) o moją głowę sobie zadbam (jak widać :))
Więc jak najbardziej pierwsza myśl była słuszna. :)

> Pewnych rzeczy nie przeskoczysz. Nie pojedziesz skrótem - leśną ścieżką -
> samochodem. :)

Ale tuningowanym rowerem oczywiście, tym bardziej, że skróty (w Gimpie)
dowolnie mogę ustalić :)

> A racja. Tylko po co uczyć ludzi tak skomplikowanego programu i po co
> uczyć ich, żeby instalowali coś, co im w 99% nie jest potrzebne? IMO to
> naciąganie - nawet jeżeli program jest darmowy i niesamowicie użyteczny.

Bo to rozszerza możliwości działania. Myślę, że trudniej jest uczyć
się nowego programu (gdy potrzeby wzrosną), niż rozwinąć swoją wiedzę o
tym który już się zna :) Pomijam już fakt, że użycie w klejności np.
klawiszy: O, R, "800",S (naciskając enter pomiędzy nimi) - by otworzyć,
przeskalować i zapisać zdjęcie, nie jest skomplikowane.

> [...]
> programów (znam ludzi, którzy PS-a używają wyłącznie do skanowania
> czarno-białych tekstów - dlaczego? - bo ktoś kiedyś im powiedział, że to

Racja. Tylko nie odbierajmy im możliwości :) O ile w przypadku
Word'a jest to raczej ślepa uliczka :), z której ciężko będzie się
przebić do takiego miejsca, w którym stoi niezniszczalny Emacs (lub choćby
VIM), to w przypadku GIMP'a jest to droga słuszna (ale nie "jedynie
słuszna" :))
Co do "ktoś kiedyś im powiedział"... cóż tutaj wiele zależy od tego
"ktosia" :). Polecając GIMP'a, polecam narzędzie którego używam,
które znam, i na pewno nie robię tego po to by komuś utrudniać życie :)
Tym bardziej osobie, która mi je dała :)

> A nie wiem, ale niektórzy polecają FP. :))

:) a to już IMHO powinno być karalne :)))

Ale by nie zaśmiecać forum wątkami OT, propounję zakończenie tej
(ciekawej skądinąd) dyskusji :)

pozdrawiam,
Mariusz Maciąg

28. Data: 2005-03-13 20:45:04

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 13.03.2005, o godzinie 12.03.41, na pl.rec.ogrody, Mariusz Maciąg
napisał(a):

<ciach>
> Ale by nie zaśmiecać forum wątkami OT, propounję zakończenie tej
> (ciekawej skądinąd) dyskusji :)

Ok.

P.S. Z całym szacunkiem do osób siedzących na grupie - ja bałbym się im
polecać GIMP-a. :) Większość jest po prostu niereformowalna. ;))

*Habeck*
- Schutzbach

Grupy końca początek ?
skorupki jajka jako sposób na zwiększenie ilości wapnia
Vectorworks Landmark
Dawno temu...
Kiedy opryski.