fotooffice 2007

1. Data: 2007-01-17 19:37:46

Temat: fotooffice 2007
Od: "Mampka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy któraś z Was używa ww programu do katalogowania zdjęć (chomikowych
skarbów)?
A może coś innego mi polecicie? Zależy mi żeby katalogować w albumie ze
stroną tytułową t.j np. w multiply jest "cover picture". Jestem wzrokowcem i
bardziej pamiętam obrazek niż jego tytuł. A katalogowanie poprzez zmianę
nazwy pliku "okładki" jest klopotliwe przy tysiącach różnych wzorów. I
częśto jest tak że zbieram kilka razy ten sam obrazek bo poprzednio
sciąganego nie mogę znaleźć.

pozdrawiam
Mampka

2. Data: 2007-01-19 18:32:10

Temat: Re: fotooffice 2007
Od: "QBASKA" <q...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mampka napisał(a):
> [...]
> nazwy pliku "okładki" jest klopotliwe przy tysiącach różnych wzorów. I
> częśto jest tak że zbieram kilka razy ten sam obrazek bo poprzednio

Witaj! Ja używam cdTree i jestem z niego ogromnie zadowolona. Jest
łatwy w obsłudze i bardzo szybko kataloguje to co jest na płycie. Na
wszelki wypadek podaje link:
http://www.vbknowledgesolutions.com/syPages/pgDownlo
ad.htm
zarejestruj się i korzystaj do woli. Sądzę, że będziesz
zadowolona.
Pozdrawiam
qbaska

3. Data: 2007-01-19 20:25:58

Od: m...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> http://www.vbknowledgesolutions.com/syPages/pgDownlo
ad.htm
> zarejestruj się i korzystaj do woli. Sądzę, że będziesz

A czy mogła byś powiedziec jak się po nim poruszać,bo tak próbować po omacku
to troche schodzi! Dzięki megi

4. Data: 2007-01-20 10:21:22

Od: "Mampka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj używam go do katalogowania plików ale nie ma tam opcji utawienia
"okładki" która mi pokaże jaki schemat mam w środku albo jaką gazetkę. A mi
zależy właśnie na tym że jak zapisuję plik to widzę, czy ten schemat mam czy
nie. Niestety nie zawsze używam oryginalnych nazw albo mam skróty typu MD do
Małej Diany.
I potem się okazuje że mam bałagan i po kilka razy ten sam schemat.
Liczę, że może coś jednak się znajdzie co mnie zadowoli :)
Pozdrawiam
Mampka,

5. Data: 2007-01-20 23:58:26

Od: "QBASKA" <q...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mampka napisał(a):
> [...]
> I potem się okazuje że mam bałagan i po kilka razy ten sam schemat.
> Liczę, że może coś jednak się znajdzie co mnie zadowoli :)

Pomysł wspaniały, tymbardziej, że mnie też by się taki program
przydał, szczególnie do tych schematów, co do których nie mam
pewności, jakiej firmy są. Mimo dobrej a nawet bardzo dobrej pamięci
wzrokowej, zdarzają mi sie podwójne wzory i troche nie potrafie nad
tym zapanować. Jeślibyś jakimś cudem zdobyła taki program, to
bardzo prosze pamiętaj o mnie. Ja ze swej strony tez poszukam, może
na cos trafię. Może w yahoo?
Pozdrawiam
qbaska

sklep netowy
Pokaz decoupage Kraków - 18.01.2007 (17.00)
kurczak wielkanocny szydełko
makrama szydełkowa
[szydełka] inox czy pony?