frutti di mare - pomocy

1. Data: 2000-01-25 15:33:25

Temat: frutti di mare - pomocy
Od: "Gandalf" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Znalazlem ostatnio w szafie zakupiona niegdys duza puszke owocow morza
(malze, kawalki krabow, krewetki, osmiornice, kalmary itp.) Konczy sie okres
waznosci, a ja nie mam koncepcji co by tu z tego upitrasic.
Moze jakies spagetti albo zupa lub salatka

Poratujcie prosze

Gandalf

1. Data: 2000-01-29 04:19:53

Temat: Re: frutti di mare - pomocy
Od: d...@a...com (DonJose) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>waznosci, a ja nie mam koncepcji co by tu z tego upitrasic.
>Moze jakies spagetti albo zupa lub salatka

Polecam paelle.

Kuchnia Gruzińska.
Co to za przyprawa (włoska)?
Chinskie ciasto