(fryw) chwalę się

1. Data: 2004-11-07 20:48:38

Temat: (fryw) chwalę się
Od: "olgasw-Gdańsk" <olgasw@(XXXXX)wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie.
Miałam małe zaległości w zdjęciach i stronce.
Wczoraj było trochę czasu na uzupełnianie - to tak cobyście nie myślały, że
próżnuję...
Teraz "ćwiczę" stringi ale nie jestem pewna efektu końcowego...

Ola
www.olgasw.webpark.pl

1. Data: 2004-11-07 21:16:54

Temat: Re: (fryw) chwalę si
Od: "madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> że
> próżnuję...
> Teraz "ćwiczę" stringi ale nie jestem pewna efektu końcowego...

Ahh te boskie frywolitki :)

A tak przy okazji - wczoraj udało mi sie użyć koraliów przy frywolitkach -
przy łączeniu pikotek - ale mam problem ponieważ jakoś tak wychodzi że
niektóre koraliki po jednej stronie robótki są całkowicie odkryte (jakby po
prawej stronie) a inne po tej samej stronie obótki są zakryte nitką i
słabiej widoczne (jakby były po lewej stronie robótki) i nie mam wcale
patentu jak przy wzorku takim zrobić żeby po prawej stronie były wszystkie
odkryte :(((

Mam nadzieję że opis jest zrozumiały :) i dziękuję za pomoc

--
******** Magda ********
Białystok GG 1582381

1. Data: 2004-11-07 21:41:00

Temat: Re: (fryw) chwalę się
Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 7 Nov 2004 21:48:38 +0100, olgasw-Gdańsk <olgasw@(XXXXX)wp.pl>
napisał:

> www.olgasw.webpark.pl

o jejku, jakie cudnosci!!! moje gratulacje.... naprawde to wszystko jest
niesamowite!!!

--
Dorota Ruebenbauer
Wrocław

1. Data: 2004-11-07 22:01:36

Od: "Mira Zmysłowska" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Teraz "ćwiczę" stringi ale nie jestem pewna efektu końcowego...
> --
>
> Pozdrawiam
> Ola
> www.olgasw.webpark.pl

Gratuluję, bardzo ładne i starannie wykonane prace.
Słupek nie sprawia mi juz kłopotu. ale po zrobieniu kółeczka,
nie wiem, co dalej.
Pozdrawiam.
Mira Z. (Wrocław)

1. Data: 2004-11-07 22:17:50

Od: "Anna B." <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Słupek nie sprawia mi juz kłopotu. ale po zrobieniu kółeczka,
> nie wiem, co dalej.
> Pozdrawiam.
> Mira Z. (Wrocław)

Miro, po yrobieniu kole
--
Pozdrawiam!
Anna B. (Ziemia Lubuska)

1. Data: 2004-11-07 22:19:34

Od: "Anna B." <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ale mi poleciało! :D
przepraszam :))

po zrobieniu kółeczka idziesz na spotkanko grupki robótkowej. Zawsze
znajdzie sie ktoś frywolitkujący i chętny do pomocy. Czyż nie mam racji?
;)))

--
Pozdrawiam!
Anna B. (Ziemia Lubuska)

1. Data: 2004-11-07 22:22:15

Od: "Marzena" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Jak w temacie.
> Miałam małe zaległości w zdjęciach i stronce.
> Wczoraj było trochę czasu na uzupełnianie - to tak cobyście nie myślały, że
> próżnuję...

Bardzo śliczne są te twoje frywolitki :)

Szkoda,że ja tak nie umię :(

Marzena

1. Data: 2004-11-07 22:26:50

Od: "Anna B." <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo śliczne są te twoje frywolitki :)

tyż prowda :)

> Szkoda,że ja tak nie umię :(
>
> Marzena

Marzeno, wszystko przed Tobą! Jeszze trochę czasu na tej grupce i będziesz
śmigać czółenkiem! :))

--
Pozdrawiam!
Anna B. (Ziemia Lubuska)

1. Data: 2004-11-07 22:57:37

Od: "IlonaW" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Musisz sie znecac??
Dlaczego tak ladnie frywolitkujesz?
Stringi... hmmm, mam nadzieje, ze bedzie mi dane je zobaczyc na najblizszym
naszym spotkaniu... ;D

--
Pozdrawiam - Ilona
Gdynia

1. Data: 2004-11-07 23:09:29

Od: "Marzena" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> tyż prowda :)

> Marzeno, wszystko przed Tobą! Jeszze trochę czasu na tej grupce i będziesz
> [...]

Haaahaaahaaa....mam nadzieję :)

Kurcze ,dlaczego doba ma tylko 24h? Cały czas coś szydełkuję , a mam zamiar
jeszcze zacząć moje pierwsze !!! dzieło xxx...a tutaj jeszcze frywolitki mnie
oczarowały.Chyba się popłaczę :(

Marzena

Maszyna do szycia Bernina Virtuosa 160 - instrukcja
[xxx] link - różne schematy
(szydełko) SZOPKA
PROTEST-GENERAŁ SKALSKI
[inne] metki z ,,logo''