[frywolitka] frywolitkowe jajka wielkanocne

1. Data: 2005-12-29 11:07:12

Temat: [frywolitka] frywolitkowe jajka wielkanocne
Od: yenulka <a...@z...data.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Swieta za nami pora myslec o kolejnych :D

Czy ktos ma moze schematy do takich frywolitkowych jajek?
http://www.frywolitka.slupsk.pl/?id=rozne

to sie na wydmuszkach robi czy jak?

pzdr
yenn

--
wyrzuc to co zbedne jest

2. Data: 2005-12-29 11:09:31

Temat: Re: [frywolitka] frywolitkowe jajka wielkanocne
Od: "Iwa" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam
>
> Swieta za nami pora myslec o kolejnych :D
>
> Czy ktos ma moze schematy do takich frywolitkowych jajek?
> [...]

Na takie wzorki ja też się piszę:)

Pozdrawiam Iwa

3. Data: 2005-12-29 11:40:39

Od: Grazyna <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

yenulka wrote:
> Witam
>
> Swieta za nami pora myslec o kolejnych :D
>
> Czy ktos ma moze schematy do takich frywolitkowych jajek?
> [...]
///////////////
Bardzo latwo odpatrzec te wzorki. Wystarczy powiekszyc obrazek, a potem
kliknac na niego prawym klawiszem myszki i wybrac opcje ,,pokaz obrazek
tla" Wtedy juz mozna znanym sposobem ,,zapisz jako" sciagnac fotke na
dysk. Wystarczy np wydrukowac w powiekszeniu - ilosc wezelkow latwo da
sie policzyc - i schemat gotowy :-))

Grazyna

4. Data: 2005-12-29 14:02:03

Od: "Koko szanel :)" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> to sie na wydmuszkach robi czy jak?

Mozna na wydmuszkach, ale poczekaj troche, w Obi mozna kupic niby wydmuszki
ale troche wieksze i latwiej na nich robic Mozna tez na wydmuszce z jaja
strusiego.

Pozdrawiam, Koko

5. Data: 2005-12-29 18:55:31

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

yenulka wrote:

> to sie na wydmuszkach robi czy jak?

Przypuszczam, że te były robione na jajkach wytoczonych z drewna, na
zdjęciu 10 widać słoje. Jak będzie trochę bliżej świąt, to się pewnie
takie surowe drewniane pojawią. Kupowałam takie na wiosnę w Arkadii na
jakimś stoisku z ozdobami wielkanocnymi. Jeslibyś zmuszała jakiegoś
stolarza do zrobienia takich, to ja się chętnie przyłączę ;)
Pozdrawiam
J.

--
http://www.galeria.szpilka.prv.pl
http://galeriaszpilka.blox.pl

FAQ pl.rec.robotki-reczne:

Poszukuję wzorów religijnych
ogrody xxx
xxx szukam schematu kwiatów (maki, stokrotki....)
krajobrazyDMC
[szydelko] znowu po prosbie