[frywolitka] igłą

1. Data: 2004-10-07 18:36:01

Temat: [frywolitka] igłą
Od: "mkatarynka" <m...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

A zatem zakupiłam dzisiaj przyrząd zwany igłą do frywolitek nr 7 do
bawełnianych nici aida o grubości 20 lub 30. Istnieje również igła nr 5 do
nici o grubości 5, 10 i 15 ale jej akurat w sklepie nie było. Cena 31 zł.
Uważam, że nie tak dużo biorąc pod uwagę, że igła się nie zużywa ;)

Zaczęłam robić frywolitkę zgodnie z instrukcją do igły dołączoną.
Stwierdzam, że duło łatwiej, szybciej i piękniej robi się frywolitki na
igle. Podziwam te osoby, które potrafią równiutko i pieknie robić czółenkami
a jak robią do tego szybko to już jest full wypas. Ale ja jestem
początkująca i czółenkami wychodziło mi nierówno a do tego niezbyt szybko.
Ja jestem zwolenniczką upraszczania sobie życia więc będę robić na igle.
Polecam wszystkim początkującym.

Poza tym konia z rzędem temu kto rozpozna czy gotowa frywolitka była robiona
na igle czy czółenkiem ;)))
MKatarynka

1. Data: 2004-10-07 18:46:53

Temat: Re: [frywolitka] igłą
Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem z Ciebie dumna, podrzuc to cudo do oblukania........

pozdrawiam

Ewa (Kraków)
www.republika.pl/ewa_pasinska

1. Data: 2004-10-07 18:51:33

Od: "mkatarynka" <m...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "a&e" <a...@w...op.pl> napisał w wiadomości
> Jestem z Ciebie dumna, podrzuc to cudo do oblukania........

Nie ma sprawy ale nieprędko bo moje starsze dziecię gorączkowate jakieś jest
i jutro z chałupy się nie ruszamy... :(

MKat

1. Data: 2004-10-07 18:52:47

Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

znaczyt sie idzie po linii :((((((
polecam pyrosal i duzo witaminy c
doktor powiedzial ze wysmienicie lecze..........

1. Data: 2004-10-07 19:10:05

Od: "AnnaB." <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja jestem zwolenniczką upraszczania sobie życia więc będę robić na
igle.
> Polecam wszystkim początkującym.

Tu się z Tobą zgadzam.

> Poza tym konia z rzędem temu kto rozpozna czy gotowa frywolitka była
robiona
> na igle czy czółenkiem ;)))
> MKatarynka

Natomiast z takimi deklaracjami uwazaj, bo jestem gotowa stanac do
rozpoznania i jeszcze bedziesz musiala mi dac tego konia z rzedem :D

--
Pozdrawiam!

Anna B. (Ziemia Lubuska)

1. Data: 2004-10-07 19:58:42

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

mkatarynka wrote:

> Poza tym konia z rzędem temu kto rozpozna czy gotowa frywolitka była robiona
> na igle czy czółenkiem ;)))

Każda osoba wprawna we frywolitkach rozpozna bez problemu. Frywolitki na
czółenku robione wprawną ręką są zupełnie inne.

Julita

--
http://www.galeria.szpilka.prv.pl

FAQ pl.rec.robotki-reczne:

1. Data: 2004-10-07 20:07:58

Od: "mkatarynka" <m...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

A czym się różnią jeśli można spytać ... :)
MKat

1. Data: 2004-10-07 20:13:16

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

mkatarynka wrote:

> A czym się różnią jeśli można spytać ... :)

Robione na czółenku są o wiele bardziej ścisłe i sztywne. Nie uzyskasz
takiego efektu na igle. Oczywiście czółenka wymagają czasu, nie od razu
uzyskasz właściwy efekt, to kwestia wprawy, tak samo jak szybkość.

Julita

1. Data: 2004-10-07 20:19:28

Temat: Re:[OT] [frywolitka] igłą
Od: "Honorata" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niezastąpiony jest nurofen. Działa przeciwgorączkowo i przeciwzapalnie.
Właśnie zdusił w zarodku zapalenie ucha mojej małej.
Honorata

1. Data: 2004-10-08 05:14:50

Od: "Gocha" <gocha.sa@_wytnij_to_interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mkatarynka" <m...@w...op.pl> napisał w wiadomości

> Poza tym konia z rzędem temu kto rozpozna czy gotowa frywolitka była
robiona
> na igle czy czółenkiem ;)))

Uważaj, bo dałaś tą obietnicę na piśmie. Ja rozpoznam.
Zakład? ;-)
Gocha

Nie umiem a chcę się nauczyć :)
DMC czy ANCHOR?
(inne) Sweterki dla dziecie - poradźcie :)))
pasja haftowania
[szydełko, igła] czy jest tu ktoś kto zajmuje się makrama szydełkową